یکشنبه 7 شهریور 1395 - 21:40

اولویت‌های بخش مارگون از نگاه فرماندار بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: آب، راه و فضای آموزشی از اولویت‌های بخش مارگون است که باید به صورت ویژه به آن‌ها توجه و برنامه‌های جدی برای آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش بویر نیوز، سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش مارگون با تبریک هفته دولت به دولتمردان و الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت است.

فرماندار بویراحمد با مقایسه خدمات‌ دولت‌های گذشته با دولت تدبیر و امید و شرایطی که دولت یازدهم سکان مدیریت کشور را بر عهده گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه خدمات خوبی در بخش‌های محروم ما ارائه شده و مایه خوشبختی است که در شرایط سختی که دولت سکان مدیریت را به دست گرفت چنین خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است.

نظری با بیان اینکه با مقایسه پروژه‌های دولت‌های گذشته و شرایط کنونی دولت فعلی و پروژه‌های افتتاحی و در دست اقدام آن اذعان کرد: در سال 94 اندازه چندین دهه آسفالت در روستاها صورت گرفت.

این مسؤول با تاکید بر اینکه وقتی از مظلومیت دولت سخن به میان می‌آید بدین مفهوم است که اطلاع‌رسانی لازم در خصوص عملکرد و خدمات‌دهی ان آنگونه که باید و شاید اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها عملکرد دولت و خدمات آن را به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به خدمات ارزنده دولت به به بخش مارگون اذعان کرد: تنها در بخش راه ان در سال جدید 50 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که در سنوات گذشته شاید کل اعتبار استان به این میزان هم نمی‌رسید.

نظری با بیان اینکه در بخش مارگون در حوزه آب شرب و کشاورزی پروژه‌های خوبی در دست اقدام است، گفت: امیدواریم شاهد رونق بخش کشاورزی و بهبود وضعیت آب شرب منطقه باشیم.

این مسؤول در ادامه سخنان خود به حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری در اولویت‌ها فرهنگ و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده که هر نهادی موظف به اجرای برنامه‌هایی در این حوزه است.

نماینده ارشد دولت در بویراحمد نقاط قوت دولت را حوزه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و گفت: نیاز به متخصص در بخش مارگون از اولویت‌های بهداشتی و درمانی است.

نظری در ادامه با تاکید بر اینکه با هماهنگی بخشدار و مدیران سعی خواهیم کرد بهترین برنامه‌ریزی و اجرای ان را در بخش مارگون داشته باشیم، گفت: آب، راه و فضای آموزشی از اولویت‌های بخش مارگون است که باید به صورت ویژه به آن‌ها توجه و برنامه‌های جدی برای آن‌ها داشته باشیم.

وی از دغدغه‌های مهم استان و شهرستان را اشتغال عنوان کرد و گفت: همه مدیران دغدغه اشتغال را دارند.

این مسؤول با بیان اینکه بزرگترین پروژه‌های اشتغالزایی شهرستان بویراحمد در بخش مارگون است، گفت: پروژه‌های زیادی در شرف راه‌اندازی و کلنگ‌زنی هستند که با بهره‌برداری از هرکدام از این طرح‌ها امید می‌رود مشکل بیکاری در شهرستان و استان برطرف شود.

فرماندار بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن بزرگترین رخداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: کنگره شهدا و سرداران استان را در مهر ماه برگزار خواهیم کرد که انتظار می‌رود مسؤولان و مدیران همکاری لازم را با ستاد اجرایی کنگره داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201372
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما