یکشنبه 7 شهریور 1395 - 10:16

در حق بویراحمد ظلم می‎شود

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه رشد مهاجرت و حاشیه‌نشینی در یاسوج روبه افزایش است، گفت: به دلیل به روز نبودن آمار جمعیت به نوعی در حق شهرستان بویراحمد ظلم می‎شود.
به گزارش بویرنیوز، محمد کاظم نظری در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: در گذشته سرشماری هر 10 سال یک‌بار انجام می‌گرفت ولی هم‌اکنون به 5 سال رسیده در حالی به دلیل رشد مهاجرت و حاشیه‌نشینی و به روز نبودن آمار به نوعی در حق شهرستان بویراحمد ظلم می‎شود.

وی با اشاره به سرشماری جدید نفوس و مسکن عنوان کرد: مرحله اول طرح سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی سوم تا 24 مهرماه انجام و 25 مهر تا 25 آبان ماه نیز این سرشمای توسط ماموران انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه سرشماری نفوس مسکن به صورت اینترنتی نشان دهنده رسیدن به توانمندی بوده که توانسته‌ایم کاغذ را حذف کنیم، گفت: مردم در دادن اطلاعات، صحت و دقت آمار را مد نظر داشته باشند و کمک کنند تا یک آمارگیری خوبی داشته باشیم.

نظری با اشاره به استقبال پرشور مردم یاسوج از سی‌امین سفر کاروان تدبیر و امید اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در این سفر با ترجیح دادن منافع عمومی بر مسائل و دیدگاه‌های فردی نمایشی از وحدت برای رسیدن به توسعه را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به شادمانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت از استقبال مردم در سفر کاروان تدبیر و امید به یاسوج عنوان کرد: فضای وحدت ایجاده شده مهم‌ترین دستاورد سفر رئیس جمهوری به این استان است.

فرماندار بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 63 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و افزود: از این تعداد 61 پروژه افتتاحی و 2 مورد نیز کلنگ‌زنی است که در مجموع برای این پروژه‌ها 824 میلیارد ریال هزینه شد.

نظری ابراز کرد: از این تعداد پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی در شهرستان بویراحمد 19 مورد در حوزه راه و شهرسازی، 18 پروژه برقرسانی، 4 مورد نوسازی مدارس، 3 پروژه منابع طبیعی، 3 پروژه شهرداری‌ها، 2 مورد تعاوی‌ها، 2 طرح شهرک‌های صنعتی و 3 پروژه نیز در حوزه آب و فاضلاب است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201351
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    فرماندارش که تو باشی همینه اوضاع شهر

  2. متعهد گفت:

    درود بر فرماندار ارزشمند و غیور بویراحمد

  3. ناشناس گفت:

    یاسوج دیگه اثری ازش نمونده . باید فکری به حال این مهاجرتهای بی پایان کرد

  4. احمد گفت:

    خداوکیلی مردم یاسیج بیکارن د ایشا اییت چ کنیت؟

دیدگاه شما