یکشنبه 7 شهریور 1395 - 2:32

سهم قابل قبول بویراحمد از سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سهم شهرستان در حوزه آب شرب، سدها، راه‌ها در سفر هیأت دولت قابل قبول است.

به گزارش بویر نیوز، سید محمدکاظم نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت شهدای دولت که اسوه کامل دولتمردی و مدیریت کامل بودند، اظهار کرد: بخشی از روشنگری جامعه بر عهده رسانه است و رسانه‌ها قشری هستند که لایق تقدیر و تشکر هستند.

فرماندار بویراحمد به سفر استانی هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: میزان معرفت و آگاهی و موقعیت شناسی مردم استان ما در سفر هیأت دولت به استان ستودنی بود.

نظری ادامه داد: سفر هیأت دولت در شرایطی انجام شد که خیلی‌ها منتقد بودند و شرایطی را در فضای مجازی ایجاد کردند که مردم از دولت استقبال نمی‌کنند که خوشبختانه مردم آگاه و همیشه در صحنه مردم استان استقبال خوبی را از هیأت دولت انجام دادند و مردم با این استقبال وزن استان را ارتقاء بخشیدند.

وی به دستاوردهای سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دلسوزان استان گرد هم آمدند و فضای همدلی در استان ایجاد کردند و چنین استقبال پرشوری از هیأت دولت انجام شد.

نماینده ارشد دولت در شهرستان بویراحمد تصریح کرد: دولت به استقبال مردمی پاسخ داد و سفر دو روزه به استان داشتند و حضور مقام‌های مختلف هیأت دولت در حوزه‌های مختلف نشان از توجه به استان بود.

نظری اذعان کرد: در سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد عمده پروژه‌های اعلام شده سهم بویراحمد در حوزه راه‌ها قابل قبول است و بخشی از پروژه‌ها سهم استانی است و بسیاری از آن‌ها تقسیم شهرستانی نشده است.

فرماندار بویراحمد بیان داشت: سهم شهرستان بویراحمد در حوزه آب شرب، سدها، راه‌ها در سفر هیأت دولت قابل قبول است.

نظری در بخش دیگر از سخنان خود به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: پروژه‌های زیادی در سفر هیأت دولت به بهره‌برداری رسید که در هفته دولت 63 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان داریم که با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان با اشتغالزایی 118 نفر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: 19 پروژه مربوط به حوزه راه و شهرسازی بود و مهمترین توجه ما رونق و پیشرفت در حوزه راه است.

این مسؤول با بیان اینکه فردا بازدیدی از بخش مارگون خواهیم داشت، گفت: فردا دو پروژه راه و شهرسازی و یک مدرسه در شهنیز به نمایندگی از چندین پروژه در بخش مارگون افتتاح می‌شوند.

نظری در بخش پایانی سخنان خود به طرح سرشماری نفوس و مسکن اشاره و اذعان کرد: ضرورت آمار امری مهم بوده و به لحاظ اینکه آمار به روز نیست به شهرستان بویراحمد ظلم می‌شود و بر اساس جمعیت سال 90 اعتبار و برنامه‌ریزی برای شهرستان در نظر گرفته می‌شود.

وی زمان ثبت‌نام برای سرشماری نفوس و مسکن در سال 95 را 23 مردادماه لغایت 25 شهریورماه عنوان کرد: آمارگیری دو مرحله بوده که از سوم تا 23 مهرماه به صورت اینترنتی ثبت‌نام می‌کنند.

نظری اذعان کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی لازم در خصوص سرشماری آمار و نفوس مسکن همراهی لازم را داشته باشند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با سرشماری آمار ما دقیق باشد تا مدیران بتوانند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند لذا انتظار می‌رود مردم و ادارات همکاری لازم را داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201349
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما