یکشنبه 7 شهریور 1395 - 0:24

علم‌الهدی: از سخنان من رنجیده‌خاطر نشوید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از سخنان من رنجیده‌خاطر نشوید، این موضوع درست نیست که بر روی برخی مسائل تحلیل سیاسی گذاشته شود بلکه ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و امیدواریم شرمنده امام زمان و رهبر انقلاب نباشیم.

به گزارش مهر آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی با اشاره به عمر کوتاه دولت شهید رجایی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران فعالیت خود در نظام، در یک مجال فوق العاده مدیریتی قرار نگرفتند اما علت اینکه ما این دو شهید بزرگوار را دو معلم در عرصه کارگزاری نظام می شناسیم این است که شهیدان رجایی و باهنر از ویژگی ارزشمند اخلاص در خدمت و کار برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر هم در عرصه عمل و هم در عرصه انگیزه از خود اخلاص نشان می دادند، گفت: مدیران باید در عرصه خدمتگزاری در نظام، اخلاص را سرمایه اصلی خود قرار دهند و شاید مردم هم به سبب داشتن همین ویژگی اخلاص، شهید رجایی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر درکنار خدمت خالصانه به مردم، خدمت به دین، هنجارهای اسلام و ارزش های دینی در فعالیت هایشان مشهود بود.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در این کشور هر کارگزاری که با هدف خدمت به مردم در رأس امور قرار بگیرد و خدمت را اولویت خود قرار دهد، یک فرد مومن و خدمتگزاراست اما در غیر این صورت ممکن است یک عنصر خائن محسوب شود و چنین افرادی دین را برای خود ابزاری قرار می دهند که بر مردم مسلط شوند.

وی افزود: در نظام اسلامی و ولایی، مدیریت و مسئولیت یک شغل نیست بلکه یک امانت است و کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود در واقع شخصی است که مردم به او اعتماد کرده اند، یک فرد مسئول چه در حد بالا و چه در حد میانی باید امانتی را بر دوش خود احساس کند نه اینکه از سمت و منصب خود به عنوان موقعیت اجتماعی و قدرت استفاده کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه کشور ما کمی سیاست زده است، گفت: برخی از افراد، سخنان را در کسوت طلبگی تفسیر نمی کنند و از آدم یک چهره سیاسی می سازند و از آب خوردن هم تحلیل سیاسی بیان می کنند که نتیجه اش جنجال هایی است که در کشور به راه می افتد که در جریان آن هستید.

وی با بیان اینکه ما طلبه‌ هستیم و طلبه یعنی صراحت، صداقت و رفاقت، تأکید کرد: نماینده ولی فقیه در استان وظیفه نقد، توصیه، تحلیل و تشکر دارد و باید رهنمودها و راهبردهای ولی فقیه را در سطح استان مطالبه کند و اگر نماینده ولی فقیه این کار را انجام نداد یعنی به وظیفه خود عمل نکرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سخنان من رنجیده‌خاطر نشوید، این موضوع درست نیست که بر روی برخی مسائل تحلیل سیاسی گذاشته شود بلکه ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و امیدواریم شرمنده امام زمان و رهبر انقلاب نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201333
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما