شنبه 6 شهریور 1395 - 15:50

نخستین کارگاه آموزشی تخصصی کمک های اولیه در حوزه شهری یاسوج آغاز شد

مدیر آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج گفت : نخستین کارگاه آموزشی تخصصی اصول کمک های اولیه در حوزه شهری در سالن اجتماعات شهرداری یاسوج آغازشده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری یاسوج ؛ فرشاد صادقی روز شنبه در مراسم آغازین نخستین کارگاه آموزشی و تخصصی کمک های اولیه افزود : در این کارگاه آموزشی 40 تن از معاونان ، مدیران سازمان های زیر مجموعه شهرداری یاسوج حضور دارند.
وی اظهار داشت : این کارگاه آموزشی با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج برگزار می شود.
مدیر آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج گفت : کارگاه مذکور با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران حوزه شهری آشنایی با اصول کمک های اولیه ، ارتقاء شاخص های آموزشی، کاهش صدمات و تلفات وکمک به امداد رسانی سریع برگزار می شود.
وی افزود : آموزش کمک های اولیه و آشنایی با مقوله امداد و نجات برای مدیران یک ضرورت است .
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت : زمان طلایی جهت جلوگیری از مرگ مغزی و نجات جان انسانها چهار تا شش دقیقه می باشد.
محسن جلیل در این کارگاه آموزشی افزود : براین اساس لازم است شهروندان و مدیران به فراگیری احیاء کمک های اولیه اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: مدیران و کارشناس حوزه های در خط مقدم خدمت رسانی و کمک به حادثه دیدگان هستند.
وی اظهار داشت : آموزش کمک های اولیه می تواند مرگ مغزی را کاهش داده و به حادثه دیده که ورزشکاران ، شهروندان ، پزشکان و غیره باشد زندگی دوباره ای ببخشد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارگاه آموزشی درقالب ده جلسه  خواهد بود که مدیران حوزه شهری با آخرین یافته های کمک های اولیه آشنا می شوند.
به گفته وی وقوع 85 درصد ایست قلبی ها در خارج از شهرهاو 70 درصد در منازل ثبت شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201313
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما