شنبه 6 شهریور 1395 - 9:10

تولد نوزاد دختر آمبولانس اورژانس 115 پاتاوه (+عکس)

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیچ سمرون که بارها شاهد کشته و زخمی شدن مسافران بوده، این بار شاهد خوشحالی خانواده کازرونی شد.

baby-ambolance-115-basht

به گزارش بویر نیوز، صادق حیدری‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌سیم پایگاه اورژانس 115 پاتاوه در ساعت 16:30 امروز خبر شروع زایمان مادر 25 ساله کازرونی در محور یاسوج -اصفهان را به اطلاع تکنسین‌های همیشه آماده خدمت پاتاوه رساند.

وی افزود: تکنسین‌ها آقایان یعقوبی و خشنود در کمترین زمان خود را به خودروی شخصی حامل مادر زائو که از سفر زیارتی مشهد مقدس به سمت کازرون در حال برگشت بود رساندند.

حیدری‌زاده تصریح کرد: تکنسین‌ها پس از تحویل مادر زائو و کنترل علائم حیاتی متوجه شروع مراحل اولیه زایمان شدند که نوزاد دختر کازرونی، منطقه سمرون را برای به دنیا آمدن انتخاب کرده و اولین نگاه زیبای زندگی‌اش را درون آمبولانس تقدیم پرسنل اورژانس 115 پاتاوه کرد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برعکس سال‌های گذشته که پیچ سمرون شاهد ناله و گریه مردم بر سر عزیزانشان بود این بار شاهد شادی و هلهله تولد یک نوزاد بود، عنوان کرد: مادر و نوزاد در سلامت کامل تحویل مرکز بستر درمانی پاتاه شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما