شنبه 6 شهریور 1395 - 0:15

مقایسه آماری عملکرد دولت احمدی نژاد و روحانی در کهگیلویه و بویراحمد/ نوروزی: دولت یازدهم در شرایط سختی امور را به دست گرفت

وی با اشاره به شرایط سختی که دولت یازدهم در زمان به دست گرفتن امور اجرایی داشت گفت: دولت زمانی امور اجرایی کشور را به دست گرفت که شرایط اقتصادی خوبی نداشتیم و رشد اقتصادی، منفی 6درصد بود.

گروه اقتصادی – رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در بخش راههای اصلی، فرعی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان هزینه شده است.

حسن نوروزیبه گزارش «بویر نیوز»، حسن نوروزی پیش از خطبه های نماز جمعه در گچساران اظهار داشت: 600میلیارد ریال در دولت یازدهم برای اجرای طرح های کوچک تامین آب و ایستگاه های پمپاژ در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد هزینه شده است.
وی ایستگاه های پمپاژ چاه تلخ – چالموره، دره باشت، غورک و امامزاده جعفر را از مهمترین این طرح ها ذکر کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 طرح تامین آب کشاورزی استان بدلیل نبود اعتبارات بیش از 13 سال راکد بودند که با اختصاص این میزان اعتبارات به بهره برداری رسید.
نوروزی با بیان اینکه هم اینک 16 هزار تن ماهی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد تولید و روانه بازار مصرف می شود افزود: 13 هزار تن ماهی قبل از دولت یازدهم در این استان تولید می شد.
وی بیان کرد: 240 میلیارد ریال در سه سال گذشته در زمینه ساخت گلخانه برای تولید گل رز، سبزی و صیفی جات در کهگیلویه و بویر احمد هزینه شده است.
وی تصریح کرد: پنج هزار هکتار از زمینهای مستعد کشاورزی استان در دولت یازدهم با اعتباری بیش از 500 میلیارد ریال به سیستم آبیاری نوین مجهز شدند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان در سال زراعی جاری به بیش از 70 هزار تن رسیده در حالی که این میزان در سال 92، 22 هزار تن بوده است.
نوروزی اظهار داشت: 22 طرح مرغداری با ظرفیت جوجه ریزی یک میلیون و 800 هزار قطعه در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: 30 طرح ورزشی با اعتبار بیش از 220 میلیارد ریال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویر احمد در سه سال گذشته اجرا شد که با بهره برداری از آنها سرانه فضاهای ورزشی استان به نرم کشوری نزدیک شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: 185روستای استان با اعتبار بیش از 550 میلیارد ریال در دولت یازدهم گازرسانی شد.
نوروزی ادامه داد: 720 روستای بالای 20 خانوار در این استان وجود دارد که تاکنون 565 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.
وی آبرسانی به 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در استان عنوان کرد و گفت: 41 روستای این استان در دولت یازدهم از نعمت برق برخوردار شدند.
نوروزی ادامه داد: جشن برقرسانی به تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان در دهه فجر سالجاری برگزار خواهد شد.
وی ابراز کرد: 410 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت یک میلیون و 400هزار متر مربع از راهها و معابر روستایی این استان در سال 94 هزینه شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، اجرای 40 کیلومتر بزرگراه و ساخت 80 خانه بهداشت را از دیگر خدمات دولت یازدهم در استان عنوان کرد.
وی اظهار داشت: 9 هزار و 660 میلیارد ریال برای تکمیل 46 طرح در سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 6 هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای سال 95 اختصاص داده می شود.
نوروزی گفت: 2هزار و 600 میلیارد ریال در بخش راهسازی،2 هزار و 190 میلیارد ریال آب و فاضلاب، یکهزار و 740 میلیارد ریال عمران شهری و یکهزار و 330 میلیارد ریال به بخش کشاورزی از میزان اعتبارات سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
وی با اشاره به شرایط سختی که دولت یازدهم در زمان به دست گرفتن امور اجرایی داشت گفت: دولت زمانی امور اجرایی کشور را به دست گرفت که شرایط اقتصادی خوبی نداشتیم و رشد اقتصادی، منفی 6درصد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201285
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما