شنبه 6 شهریور 1395 - 0:03

پیگیری مشکلات یاسوجی ها توسط استاندار در حاشیه نماز جمعه (+تصاویر)

 مشکلات مردم یاسوج توسط استاندار در حاشیه برگزاری نماز جمعه بررسی و پیگیری شد.

به گزارش فارس، سیدموسی خادمی ظهر امروز برای بیان خدمات دولت در هفته دولت در نماز جمعه این هفته حضور یافت و قبل از سخنرانی پیش از خطبه‌ها در صفوف نماز جمعه مشکلات مردم را نیز مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فارس، مردم در زمینه‌های مختلف مشکلات شخصی و خانوادگی خود را به استحضار استاندار رساندند و استاندار نیز برای پی‌گیری و بررسی مشکلات آن‌ها قول مساعد داد.

خادمی در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: دولت با سفر به استان مصوبات خوبی را در زمینه‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات را مربوط به تسهیلات ازدواج دانست و گفت: یکی از مراجعاتی که همواره مردم به ما دارند برای معرفی تسهیلات ازدواج است که دولت با در نظر گرفتن مبلغ 80 میلیارد تومان تسهیلات برای استان کمک بزرگی برای کمک به تسهیل ازدواج کرد.

خادمی بیان کرد: تعداد زیادی پشت نوبتی در این خصوص داشتیم که با مصوبه‌ای که دولت در استان داشت همه پشت نوبتی‌ها از تسهیلات ازدواج برخوردار می‌شوند.

مسؤول ارشد استانی در ادامه با بیان برخی دیگر از مصوبات خوب دولت در سفر به استان گفت: بیکاری مشکل بزرگ استان به شمار می‌رود که برای رونق کار و اشتغال، تسهیلات خوبی به استان در زمینه‌های مختلف اختصاص داده شد.

وی افزود: وقتی در استان تعداد 50 واحد تولیدی را راه‌اندازی کنیم و از رکود خارج شوند کمک بزرگی به رفع مشکل بیکاری خواهد شد.

خادمی از راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی با تسهیلات خوبی که به استان داده شده به عنوان منبعی برای اشتغال جوانان یاد کرد و گفت: تعداد زیادی از پروژه‌های راکد با تسهیلات دولت راه‌اندازی می‌شود که کمک خوبی به رونق اشتغال خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201280
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما