جمعه 5 شهریور 1395 - 1:35

جشن روز پزشک در یاسوج + تصاویر

به همت سازمان نظام پزشکی و بمناسبت روز پزشک ،جشن با شکوهی با حضور پزشکان ،دندانپزشکان و دارو سازان استان کهگیلویه و بویراحمد در تالار ستاره شهر یاسوج برگزار شد ،آنچه در ذیل مشاهده می کنید گزارش تصویری از این جشن است و مشروح گزارش جشن روز پزشک فردا منتشر خواهد شد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

فصلی نو

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مارشال گفت:

    عرض تبریک خدمت این بزرگواران زحمت کش ونجیب وتقدیر خاص ازجراحان وپرستاران عزیز

  2. ناشناس گفت:

    ببخشیدجمعا چند نفراز پزشکا تو جلسه حضور داشتن؟؟؟؟؟

  3. رضا گفت:

    یه گشت ارشاد میطلبید اینجا 🙂

  4. از حاضرین گفت:

    سیصد و بیست نفر از پزشکان و خانواده هاشون حضور داشتند.

  5. ناشناس گفت:

    جشن با شکوهی بود روز پزشک مبارک

  6. ع.م گفت:

    ایا این پزشکان وارثان ابن سینا و. هستند ؟ بنظر من نه . یک جایگزین شدن تعهد و اخلاق با پول . بعنوان مثال در پیشرفته ترین کشور دنیا حقوق یک پزشک یک ونیم برابر یک پرستار و یک سوم حقوق یک دامپزشک است این درحالی است در کشور ما دویست برابر یک پرستار است درامد یک پزشک با یک پزشک در ایرا با ان کشور پیشرفته برابر است این در حالیست که درامد سرانه در ایران شش هزار دلار در سال ولی دران کشور چهل شش هزار دلار است . خدمات دندانپزشکی در ایان سه برابر کشوری مانند برزیل هند و مالزی است . دوم.در ایران یک پزشک بصورت رایگان تحصیل کرده و طبق قانون باید در برابر هر سال تحصیل در دانشگاه برای دولت خدمت کند که بسنده شده به یک سال و اندی طرح انهم با حقوق بالا . در المان یک پزشک عمومی ابتدا بیماری یک بیمار را تشخیص می دهد بعد به متخصص میفرستد ولی متاسفانه پزشکای ما فقط استامینوفن و چند انتی بیوتیک تجویز میکنند و اگر پزشک عمومی چند بار یک بیمار رو بدون تشخیص به متخصص بفرستد در کارنامه وی ثبت و حق طبابت ندارد تا علت مشخص شود .اخلاق پزشکی نزد پزشکای ما گم شده نمونه ان کشیدن بخیه پسرک اصفهانی که علاوه بر زخم پسرک زخمی جهانی بر پیکر کشورمان وارد کرد نوشتن و دادن دارو های ممنوعه در داروخانه ها مثل نقل و نبات . افزایش چند برابری مصرف دارو در ایران .قصور پزشکی فراوان و عدم پاسخگویی . گرفتن پولهای کلان زیر میزی این بجایی رسیده که وقتی بیمار پول نداشته باشد نمیتوند به دکتر مراجه کند درد و زخمش کهنه میشود و سرانجام تبدیل به یک مرض لا علاج میشود . عدم انتقاد پذیری نمونه ان سریال در حاشیه بود . ولی این را میدانم که هم برج سازان خوبی هستند هم جهانگردان خوبی . البته این نظر به کل جامعه پزشکی نیست اری پزشکانی هستند که پول برایشان مهم نیست . مثل دکتر سامان نیک اقبالی دکتر ملک حسینی عزیز و دکتر عسکری چشم پزشک دکتر هاشمی ویر بهداشت دکتر پزشکیان دکتر لنکرانی اینها همه انسانهای شریفی هستند که لباس و حرفه مقدس ابن سینا را به تن و دنبال میکنند.

  7. ناشناس گفت:

    احسنت واقعا گل گفتی .هم جهانگردان خوبی هستند هم برج سازان خوبی….

  8. پزشک بی ادعا گفت:

    نود درصد پزشک نیستند میهمانی خصوصی بیشتر شباهت داشته

  9. سید میثم گفت:

    بیشتر خانواده کارمندای علوم پزشکی بودنا

  10. ناشناس گفت:

    ايناي كه شما نامبردي اولين الويتشان پول است.

  11. ناشناس گفت:

    پزشکان باید اخلاق پزشکی رااز وزیر بیاموزند ایشان صاحب یک بیمارستان خصوصی بسیار پیشرفته مدرن جراحی چشم  هستند والبته میشویم که بیماران نیازمندراباهزینه ناچیز مداوامیکنند

دیدگاه شما