پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 17:59

درخواست متفاوت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از وزیر کار چه بود؟

بخش زیادی از نیازهای مالی این استان در سفر هیئت دولت مرتفع شده و اکنون جنس نیاز در این استان تغییر کرده است.

به گزارش بویرنیوز، جبار کیانی در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بخش زیادی از نیازهای مالی این استان در سفر هیئت دولت مرتفع شده و اکنون جنس نیاز در این استان تغییر کرده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران افزود: ما اکنون به حمایت‌های فکری بیش از حمایت‌های مالی نیاز داریم تا در تبدیل ایده به محصول و ایجاد درآمد و اشتغال موفق عمل کنیم.

وی، ارتقاء سطح دانش کارآفرینی، اقتصاد دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده‌ها را از دیگر حوزه‌هایی خواند که وزارت کار می‌تواند در آن‌ها نقش‌آفرینی و مؤثر عمل کند.

کیانی، ایده راه‌اندازی صندوق توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و درنظرگرفتن یارانه سود که برای نخستین بار در این استان پیشنهاد و تصویب شد را دو اقدام بزرگ دولت در حمایت از بخش تولید و سرمایه‌گذاری ئانست.

راه میانبر برای کاهش بیکاری/ واکنش جالب ربیعی به صحبت‌های کیانی

وی خطاب به وزیر کار گفت: این استان عقب ماندگی تاریخی دارد و به علت ضعف زیرساخت‌ها، رغبت به سرمایه‌گذاری کم است که از همین حیث در ماراتن توسعه، رقابت نابرابری با بقیه استان‌ها دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش رونق بنگاه‌های کارآفرینی خرد را کوتاه‌ترین و مؤثرترین راه در ایجاد شغل در کهگیلویه و بویراحمد دانست و تأکید کرد: وزیر کار در این حوزه می‌تواند نجات دهنده وضعت فعلی بیکاری باشد.

وزیر کار در پایان به طور مشخص به صحبت‌های جبار کیانی اشاره کرد و افزود: دیدگاه‌های آقای کیانی بسیار به دیدگاه‌های من در نظریه اشتغال نزدیک است به طوری که انگار، وی جای من حرف زده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201171
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما