پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 15:32

(تصاویر) اختتامیه مسابقات والیبال بانوان در یاسوج

مسابقات والیبال بانوان منطقه 3 جوانان در یاسوج با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش «بویر نیوز»، دو روز قبل مراسم اختتامیه مسابقات والیبال بانوان منطقه 3 جوانان با حضور ناظر فدراسیون والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش و جوانان و جمعی از مسؤولان و ورزشکاران برگزار شد.

اردشیر راد در ابتدای این مراسم با بیان اینکه این مسابقات با شش تیم و 15 بازی به کار خود پایان داد، گفت: استان‌های کرمانشاه، هرمزگان، فارس، لرستان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبودها و نواقصات در این حوزه اذعان کرد: نبود خانه والیبال از مشکلات مهم این رشته بوده که انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه توجه جدی به این ورزش داشته باشند.

در ادامه احمد حکمتی از والیبال به عنوان پرنفوذترین رشته‌های جهان یاد کرد و گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده والیبال ششمین رشته محبوب در جهان است.

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 800 میلیون نفر در جهان در رشته والیبال مشغول هستند، گفت: تعداد علاقه‌مندان و ورزشکاران در این رشته نشان از جایگاه ویژه آن دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های هیأت والیبال استان، مربیان، داوران و کادر فنی این مرحله از مسابقات والیبال ویژه بانوان اذعان کرد: امیدواریم بتوان در آینده‌ مشکلات والیبال در استان را مرتفع کرد و خانه والیبال را احیاء کنیم.

لیلی توکلی ناظر فنی فدراسیون در پایان با اعلام نتایج این مرحله از مسابقات والیبال بانوان منطقه سه کشور اذعان کرد: این مسابقات که با حضور شش استان با 15 بازی برگزار شد گروه‌های اول تا سوم مشخص شدند.

ناظر فدراسیون والیبال تیم‌های اول تا سوم این دور از مسابقات را به ترتیب امتیاز استان فارس، لرستان و سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: تیم‌های یاسوج، هرمزگان و کرمانشاه به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

بر اساس این گزارش، در این دو از مسابقات والیبال بانوان منطقه سه کشور کاپ اخلاق به تیم یاسوج اهداء شد.

vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-17 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-30 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-39 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-42 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-43 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-46 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-47 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-50 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-54 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-55 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-56 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-57 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-59 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-60 vollyball-dokhtaran-yasouj-ekhtetamiye-d-62

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201144
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما