پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 2:29

افتتاح و کلنگ زنی 90 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا

به مناسبت هفته دولت ۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش مهر، این آیین بعدازظهر چهارشنبه با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران استانی و مسئولین محلی برگزار شد.

سید موسی خادمی در آیین بهره برداری و آغازعملیات اجرایی این طرح ها گفت: در این دومین روز از هفته دولت ۸۱ طرح به بهره برداری رسید و ۹ طرح کلنگ زنی شد.

وی میزان اعتبار این طرح ها را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۳۰ طرح هادی در روستاها، آبیاری قطره ای باغ های روستاهای معصوم آباد و دیاره، روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از جاده یاسوج به سی سخت و خط کشی و نصب علائم در گردنه بیژن از مهمترین طرح های افتتاحی شهرستان دنا در هفته دولت امسال است.

خادمی بیان کرد: کلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای ده شیخ و کوخدان، پمپاژ آب کشاورزی روستای احمد غریب و شش طرح عمران شهری از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

فرماندار شهرستان دنا هم در آئین افتتاح این طرح ها  به اقدامات دولت یازدهم در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: در طول سه سال عمر دولت یازدهم ۴۲۰ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ ‌زنی شده است.

عباس بهشتی ‌رو افزود: شهرستان دنا ظرفیت های خوبی در زمینه باغداری، کشاورزی و گردشگری دارد و دولت در تلاش است تا به ظرفیت ‌های این شهرستان توجه بیشتری شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه، طرح‌های اقتصادی خوبی در این شهرستان افتتاح و کلنگ ‌زنی شد، گفت: ۱۸ طرح اقتصادی در شهرستان مورد افتتاح و کلنگ ‌زنی قرار گرفت که از جمله این طرح ‌ها می‌ توان به افتتاح چهار طرح پرورش ماهی اشاره کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201093
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما