چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 0:03

حکم وزیر نفت برای یک کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

وزیر نفت در حکمی، شهاب گرامی را به سرپرستی پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز منصوب و در حکم جداگانه ای، از زحمات و خدمات محمدعلی عمادی در مدت زمان عهده داری این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از شانا، بیژن زنگنه در حکمی، شهاب گرامی را به سرپرستی پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز منصوب کرد.

  • در متن این حکم انتصاب، خطاب به گرامی آمده است: «با عنایت به تبصره ٢ ماده (٨) اساسنامه پژوهشکده ازدیاد برداشت از منابع نفت و گاز و بنا به پیشنهاد معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری، با توجه به شایستگیهای جنابعالی به عنوان سرپرست پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز منصوب می شوید.امید است با تجدید سازمان و تدوین نقشه راه مناسب با ماموریتهای وزارت نفت در افزایش برداشت از منابع و ذخایر نفتی با ایجاد پژوهشکده ای کارآمد و پشتیبان صنعت نفت در انجام وظایف محوله موفق باشید.

    توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم».

    قدردانی زنگنه از عمادی

    وزیر نفت در حکم جداگانه ای، از محمدعلی عمادی که تا پیش از این، ریاست پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز را بر عهده داشت نیز قدردانی کرد.

    زنگنه خطاب به عمادی اعلام کرده است: «اکنون که به دلیل بازنشستگی، ماموریت جنابعالی به عنوان رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن پایان می یابد، از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت عهده داری این مسئولیت قدردانی و تشکر کرده و از خداوند قادر متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسئلت می نماید .

  •  

مهندس گرامی ازفرزندان شایسته شهرستان ” گچساران ” استان ” کهگیلویه و بویراحمد ” است .

” خبردنا ” این انتصاب شایسته را به وی و همه کهگیلویه و بویراحمدی ها تبریک گفته ، امیدواریم این حضور سبب کمک به توسعه استان و ارتقاء سایر فرزندان استان در مناصب ملی گردد .

***
ایران باتوجه به ذخائر عظیم نفت وگاز و موقعیت حساس جغرافیایی یکی از مهمترین کشورهای اثر گذار در آینده انرژی دنیا می‌باشد. همچنین طی سال‌های اخیر، پیشرفت‌ فناوری در حوزه‌های اکتشاف و استخراج نفت و گاز توانسته است تحول بزرگی را در ظرفیت تولید از منابع هیدروکربنی ایجاد کند.با نگاهی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی درخصوص رشد تولید صیانتی از منابع هیدروکربنی که قدرت اقتصادی، امنیتی و سیاسی کشور را افزایش می دهد، و همچنین طبق اسناد بالادستی نفت و گاز از جمله اصل ۱۳۰ قانون نفت در برنامه پنجم توسعه مبنی بر ارتقای ظرفیت بازیافت مخازن کشور به میزان یک درصد، موضوع ازدیادبرداشت از مخازن نفت و گاز بیش از پیش اهمیت می یابد. افزایش حتی ۱% در مقدار ضریب بازیافت نفت از مخازن، می تواند درآمد ارزی هنگفتی را عاید کشور کند.

پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز با گذشت بیش از سی سال از تاسیس آن، اکنون به عنوان تنها مرکز تحقیقاتی کشور در این زمینه، به پژوهش‌ و تحقیق درباره روش‌های کاربردی ازدیاد برداشت از مخازن هیدروکربوری کشور می پردازد. این مرکز از یک طرف متخصصان و نخبگانی را به کار می‌گیرد‌ که اغلب در زمینه مهندسی مخزن از معتبرترین دانشگاه‌های داخلی و بین‌المللی فارغ‌التحصیل شده‌اند و از طرف دیگر، به وسایل و امکانات آزمایشگاهی کم نظیری مجهز است که منحصراً  به تحقیقات اختصاص یافته‌اند.

پژوهشکده ازدیاد برداشت متشکل از چهار گروه تخصصی با اسامی گروه تزریق آب، گروه تزریق گاز و مخازن گاز میعانی، گروه ازدیاد برداشت به روش‌های ثالثیه و گروه بهینه سازی تولید می باشد که به تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور نیز رسیده است. این پژوهشکده همچنین با دانشگاه ها و مؤسسه‌های پژوهشی داخلی و خارجی تفاهم‌نامه همکاری داشته و در قالب گروه‌های تخصصی برای ارائه خدمات علمی، فناوری و مشاوره‌ای به شرکتهای محلی و بین‌المللی در زمینه تخصصی ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز آمادگی دارد.

  • تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 10

      رکن الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت

      تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 6

    محمدعلی عمادی، رئیس پیشین پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز

    تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 5

  • تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 4

    حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران

    تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 3

  • تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 1

    شهاب گرامی، سرپرست جدید پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز

    تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 15

  • تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 13

      رکن الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت

     تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 9

  • تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 11

    سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

    تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت نفت و گاز 12

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هیچکس گفت:

    جناب زنگنه وزیر محترم نفت از انتخاب شما از خطه ما مچکریم و انشاالله پشیمان نخواهید شد.

  2. گلی گفت:

    بویر ممنون از اینکه شخصیت هارو با عکس و اسامی مشخص کردی….

  3. ناشناس گفت:

    یعنی پست مهمّیه؟

دیدگاه شما