سه شنبه 2 شهریور 1395 - 20:20

خادمی: برخی انتقادات از دولت مغرضانه است

سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته دولت به همه مردم استان و مسؤولان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش بویر نیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر پرورش یافته مکتب اهل بیت و ائمه اطهار بودند.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و بیان خدمات این دولت ضعیف است، افزود: کسانی هم مغرضانه خدمات دولت را نادیده می‌گیرند.

خادمی گفت: برای موفقیت و یا عدم موفقیت دولت باید وضعیت گذشته و عمل به قول‌ها و وعده‌ها را مد‌نظر قرار داده آن گاه در مورد دولت و عملکردی که تاکنون داشته قضاوت کنیم.

خادمی در بخش دیگری از اظهارت خود در خصوص عملکرد دولت کنونی گفت: دولت در شروع به کار خود با دو مشکل روبرو بود.

وی گفت: در ابتدا با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبرو بودیم که در حال حاضر این تحریم‌ها برداشته شده است.

مسوول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث تورم هم یکی از مشکلات بزرگ کشور بود که 40 درصد بود و قیمت برخی از اقلام تا 30 برابر هم رسیده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دید که نرخ دلار از چه رقمی به 3 هزار تومان رسیده بود که دولت در سه سال گذشته توانست نوسانات نرخ ارز را کنترل کند.

خادمی گفت: یکی از متغیرهای بحرانی در اقتصاد کشور بیکاری است که دولت در این یک سال و چهار سال بعد توان خود را برای رفع این مشکل خواهد گذاشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به تراز منفی صادرات و واردات کشور در سال 92 اشاره کرد و گفت: در سال 92، 41 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتیم اما در سال 94، 49 میلیارد دلار واردات ما بود.

وی گفت: با روی کار آمدن این دولت در سال 93،  50 میلیارد دلار صادرات و 53 میلیارد دلار واردات داشتیم که در سال گذشته 42 میلیارد دلار صادرات و 41 میلیارد دلار واردات داشتیم و در پنج ماهه سال جاری صادرات ما 10.5 میلیارد دلار و واردات ما 9 میلیارد بوده که تزار مثبت را نشان می‌دهد.

خادمی به رشد شاخص‌های اقتصادی در این دولت اشاره کرد و گفت: در سال جاری با تلاش دولت بسیاری از شاخص‌ها بهبود پیدا کردیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200998
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما