دوشنبه 1 شهریور 1395 - 21:39

بهره‌برداری از 24 پروژه با اعتبار 47 میلیارد ریال در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: هفته دولت 24 پروژه با اعتبار 47 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، علی پوزش عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه هفته دولت را فرصت اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد دانست و اظهار داشت: 24 پروژه با اعتبار 47 میلیون ریال طی هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه برق،آبرسانی و جاده عشایری و روستایی است.

پوزش با بیان اینکه شرکت برق ناحیه بیشترین پروژه‌های عمرانی را در این هفته افتتاح می‌کند گفت: بیش از 20 میلیارد ریال برای راه‌اندازی این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی از اصلاح، توسعه و انتقال شبکه شهری،بهینه سازی شبکه روستایی به نمونه‌هایی از پروژه‌های برق ناحیه نام برد و گفت: توسعه روشنایی معابر شهری و معابر روستایی با با یک میلیارد ریال،توسعه و انتقال شبکه شهری با یک میلیارد و 200 میلیون ریال، تبدیل سیم به کابل در جهت کاهش تلفات و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه چندین روستا از دیگر پروژه‌هایی این که هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

پوزش تصریح کرد: یک واحد مرغداری گوشتی با اشتغالزایی شش نفر و اعتبار 9 میلیارد ریال تنها پروژه اقتصادی است که در شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به افتتاح تعدادی از پروژه‌ها در سفر هیأت دولت گفت: افتتاح ام.آر.آی که در این سفر به روش ویدیو کنفرانس و بدون حضور مسؤولان انجام شده بود روز جمعه با حضور معاون عمرانی استاندار صورت می‌گیرد.

این مسؤول شهرداری دیشموک را پیشگام در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها در هفته دولت دانست و گفت: بالغ بر 17 میلیارد ریال صرف راه‌اندازی این پروژه‌ها شده است.

وی افزود: کمربندی کوی خلیج فارس،آسفالت خیابان‌ها،پارک محله، مدرسه سه کلاسه،پل و پارکینگ عمومی از پروژه‌هایی است که در دیشموک آماده بهره‌برداری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200925
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما