دوشنبه 1 شهریور 1395 - 11:29

واکنش تند تاجگردون به سفر وزیر کار در هفته دولت/ نیاید بهتر است تا شرمنده نشود

اگر وی به استان نیاید بهتر خواهد بود چراکه در صورت عدم اقدامی خاص در خصوص آن موارد، موجبات شرمندگی‌اش در مقابل مردم خواهد بود.

تاجگردون در نامه‌ای خطاب به استاندار اظهار داشت که تا حل برخی از موارد به‌جامانده از سفر قبل وزیر کار، اگر وی به استان نیاید بهتر خواهد بود چراکه در صورت عدم اقدامی خاص در خصوص آن موارد، موجبات شرمندگی‌اش در مقابل مردم خواهد بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در رابطه با سفر وزیر کار به استان، واکنش متفاوت و قابل تاملی نشان داد.

به گزارش بویر نیوز، تاجگردون در نامه‌ای خطاب به استاندار اظهار داشت که تا حل برخی از موارد به‌جامانده از سفر قبل وزیر کار، اگر وی به استان نیاید بهتر خواهد بود چراکه در صورت عدم اقدامی خاص در خصوص آن موارد، موجبات شرمندگی‌اش در مقابل مردم خواهد بود.

Tajgardounkar

تاجگردون در نامه خود آورده است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر خادمی

استاندار محترم استان

با سلام و احترام

مطلع شدم جناب دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد سفر به استان را دارند و مستحضرید سال گذشته ایشان نیز به استان سفر داشتند. به دلایلی که در ادامه شرح خواهم داد، به نظر این‌جانب ایشان تا حل موارد به‌جامانده از آن سفر به استان تشریف نیاورند و یا اگر به‌رسم میزبانی ناگزیر به استقبال از ایشان هستید لطفاً درخواستی از ایشان نداشته و اعلام نفرمایید، چراکه در مقابل مردم شرمنده می‌شوید.

لازم می‌دانم در این خصوص بعضی از موارد را خدمت جنابعالی و مسئولین امر یادآوری نمایم:

  • در سفر قبلی وزیر محترم، کلنگ پلی کلینیک تأمین اجتماعی گچساران را به زمین زدند ولی علیرغم پیگیری مکرر این‌جانب (اگرچه از استان نیز کسی پیگیری نکرد) تاکنون کوچک‌ترین اقدامی صورت نگرفته است!
  • اعلام خانه امید برای بازنشستگان در آن سفر صورت پذیرفت و برای اجرای آن، زمین را نیز تحویل گرفتند ولی تاکنون اقدامی نشده است!
  • از سالن ورزشی کارگران بازدید و قرار شد در ۲۲ بهمن سال قبل افتتاح و اعتبار لازم برای محوطه و استخر ابلاغ گردد که تاکنون اقدامی نشده است!
  • مقرر شد در جهت همسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران نفت همکاری کنند که کوچک‌ترین قدمی برنداشته و ناگزیر شدم به‌تنهایی این موضوع را پیگیری کنم!

اگر پیگیری فرمودید و افاقه نکرده و برحسب روال اداری تشریف آوردند، به‌حکم میزبانی رسم ادب را به عمل‌آورده و در حد اکمل ادا وظیفه کنید و امیدوارم برحسب قول‌های ایشان شرمنده مردم نشوید.

پیشاپیش از عدم حضورم در برنامه‌های حضور ایشان پوزش می‌طلبم.

غلام‌رضا تاج گردون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ر گفت:

    این دولت کلیه قولهایش همین طور است سال اینده دکتر تاجگردون خواهند گفت کلییه قولهای هیئت دولت اجرایی نشده گفته باشم

  2. ناشناس گفت:

    کسی که میخواد بیاد یه وزیره نه یه مدیر کل !!!!!!!!!!!!

  3. ناشناس گفت:

    تاجگردون خودش دیگه میدونه که دولت بهایی بهش نمیده با این ادا اطوارا میخاد خودش رو تبرئه کنه .تو سفر روحانی کاملا مشخص بود

  4. علی گفت:

    این دولت جزقفل کردن چیزی بلدنیست .وزیرهم نیادبهتره .

  5. ازادی گفت:

    استان که مال جنابعالی نیست همه چیز ک برای گچسارن میخوای شش شهرستان دیگه هست ..گزاف گویی دیگه بسه

  6. بویراحمد گفت:

    عجب عجب . آقای تاجگردون بیش از سه سال است که با همین قول ها سرمردم را بستید حالا که روز جواب دادن است اپوزیسیون شدید و راه بر وزیر می بندید؟؟؟؟

  7. امید گفت:

    نماینده محترم، چهار خواسته رو مطرح فرمودند و علی الظاهر هر چهار مورد مربوط به شهرستان گچساران می باشد، بنظر می رسد، دلایل عدم حضور وزیر(به استان) از دیدگاه جناب تاج گردون، کم لطفی به سایر شهرستان های تابعه می باشد. ضمنأ از سال گذشته تا کنون چندماهی می گذرد، در این مدت این امکان فراهم بود که از طریق تریبون مجلس برای مشکلات عنوان شده، از سوی ایشان نسبت به وزیر محترم طرح سئول می شد؟؟؟؟؟؟؟

  8. سجاد گفت:

    تاجگردون همه میدونن که شما قبل از انتخابات فقط دنبال جمع کردن رای بودین و فقط کارگران گچسارانی رو بازی دادید و قطعا هیچ پیگیری هم در خصوص قولهای ایشان انجام ندادید و همش یه بازی بود

  9. مهدی گفت:

    دمت گرم خدایی دکتر تاجگرددون؛ کاش نماینده های دیگمون هم مثل شما سیاست و و کار رو بلد بودن

  10. بیطرف گفت:

    به خداقسم درجریان انتخابات که به ستادهای انتخاباتی میرفتم چندبارگریه کردم مرد صادق ومعصومی بادنیای ازمشکلات میدیدم که به کسانی متوسل میشدندکه خودشان دغدغه کوچکترین گرفتاری نداشتندودرفاه مطلق بودن کاندیداهای مطرح دوجناح میتوانن درهرنقطه ازدنیاخوش باشندوهستند ایکاش افرادی که به واسطه ایشان به نان ونوارسیده اندشهامت معرفی خودراداشتندوچون به بی صاحبی میرسیدندحرف همیشگی که خدمات ماعمومی است د اگراین مسئله رامیگویم دلیل ان نیست که ازشیطان بزرگ متنفرنباسم به فرموده مقام معظم رهبری شیطان که نام دیگرامریکاست قابل اعتمادنیست صرفایک تدکراست وگرنه هرگزبه خوداجازه نمیدهم یک مسلمانی راباکلینتون مقایسه کنم قصدقبح وعده وسخن دروغ است درچریان گلینتون ومنشی اش جامعه امریکاچنا ملتهب شدکه نزدیک بودرئیس جمهورعزل شودنه به خاطرقبح گناه  جنسی رییس جمهوربلکه جامعه امریکا به خاطردروغگویی کلینتون عصبانی شدایا سزاواراست مسئولین درجامعه اسلام اینهمه وعده دهندوعمل نشودایا زیبنده است به خاطرچندرای وچندسال براریکه قدرت بودن بگوییم انچه نبایدگفته شودیاوعده دهیم درصورتیکه عملی نیست گناه ملت ماصداقت ونمیدانم ضعف درحافظه تاریخی است یابخشش غیراصولی بعضی مسئولین 

  11. داوود . بویراحمد گفت:

    استان چند شهرستان داره که گچساران یکی از آنهاست. آقای تاج گردون پیگیر مصوبات شهر خودشون باشند تا جناب وزیر هم فکری به حال کل استان بکنند.

  12. ناشناس گفت:

    چه جالب بود کامنتها
    یعنی بی منطق ترین افراد بودند کسانی که کامنت گذاشتند. خب عزیز من ایشون نماینده شهرستان گچساران و باشت هستند. طبیعی هست که از حق حوزه انتخابیه خودش دفاع میکنه. مگه بقیه شهرستانها نماینده ندارن؟ خب دارند دیگه. خب مگه وزیر قراره بیاد استان در مورد یاسوج حرف بزنه؟ خب کل استان هست و هر نماینده شهرستانی هم ازش یه خواسته هایی داره. ایشون گفته که من خواسته هام از وزیر این بوده و عمیلی نشده. ایشون که خواسته ای در مورد یاسوج نداشته که بخواد ازش دفاع کنه. ضمن اینکه بقیه شهرستانها نماینده دارند و اگر دکتر تاجگردون چیزی بگن شاید همکران ایشون در استان نارحت بشوند. پس خواشا قضاوت یکطرفه نکنید و توهین به دکتر تاجگردون توهین به کل مردم گچساران هست.

  13. سیدازسادات گفت:

    تحمل مدیریت علمی وتخصصی مبتنی برتعهدات اخلاقی جناب دکتر خادمی  راندارد خصوصا اعلام رضایت هیات دولت ازعملکرد خادمی درراستای اهداف دولت

  14. عسکری گفت:

    آقای تاجگردون شما دیگه تمام شدین. عدم صداقت شما شد پاشنه آشیل شما

  15. سید علی گفت:

    زنده باد دکتر

  16. متین گفت:

    اینم یجور بازار گرمی برا خودش راانداخته 
    جناب آقای تاجگردون نماینده محترم اگر وزیر به تعهداتش عمل نکرده چرا از قدرت استیضاح وزیر استفاده نمیکنه 

  17. مارگون گفت:

    در سفر دولت امید و اعتدال معلوم شد تاج گردون هیچ جایگاهی نزد دولت مردان ندارد

  18. ناشناس گفت:

    آقا اگه می فرمودید به دلیل موج بیکاری در استان به استان نیاید بهتر و منطقی تر بود تا اینکه چون طرح های مورد نظر و خاص شما رو اجرا نکرده… شرمنده جوانان تحصیل کرده و بدون پارتی می شود …

دیدگاه شما