دوشنبه 1 شهریور 1395 - 11:20

عارف برای انتخابات ریاست جمهوری می آید!

روزنامه های اصلاح طلب از جمله شرق، اعتماد و آرمان موضوع انتخابات آینده ریاست جمهوری را به تدریج به مهمترین کانون تحلیلی خود تبدیل می کنند.

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان« ١٤٠٠ با جوان‌ها مي‌آييم » می نویسد:« «منطقي‌ترين سياست اصلاح‌طلبان در انتخابات ٩٦ تداوم مسير خرداد ٩٢ است». اين را مردي مي‌گويد كه خيلي‌ها در تلاش هستند جلوه دهند او از تجربه خرداد ٩٢ دلگير است. محمدرضا عارف كه با كنار كشيدنش از صحنه انتخابات ٩٢ فضا را براي تاريخي شدن خرداد ٩٢ مهيا كرد اين روزها اعتقادي برخلاف فضاسازي‌هاي منتقدان و تفرقه‌افكنان دارد. او از لزوم تكرار تجربه خرداد سال ٩٢ در ارديبهشت ٩٦ مي‌گويد. درست پس از آن هم هست كه حتي از انتخابات ١٤٠٠ هم صحبت مي‌كند و از لزوم آمدن چهره‌هاي جوان به صحنه سياست مي‌گويد. محمدرضا عارف هشدار هم مي‌دهد كه بايد از تكرار تجارب تلخ ادوار گذشته جلوگيري شود. او از سال‌هايي كه بر اصلاح‌طلبان گذشته است هم مي‌گويد. از دهه ٨٠ كه تلاش كردند تا اصلاحات را بي‌انگيزه كنند و آن را مقابل ارزش‌هاي انقلاب اسلامي قرار دهند. اما مي‌گويد اصلاح‌طلبان اين تلاش‌ها را خنثي كردند و در دهه ٩٠ تلاش كرده‌اند تا اعتماد‌سازي كنند.

عارف تاكيد كرد: منطقي‌ترين سياست اصلاح‌طلبان در انتخابات ٩٦ تداوم مسيري است كه از خرداد ٩٢ آغاز شده است. براي سال ١٤٠٠ بايد تلاش شود تا از چهره‌هاي جوان استفاده كنيم. بين يك مدير ارشد ٧٠ ساله و ٥٠ ساله تفاوت زيادي وجود دارد و بسياري از نااميدي‌ها در نسل جوان به اين خاطر است كه احساس مي‌كنند قدرت در نسل ما منحصر شده است. رييس فراكسيون اميد خاطرنشان كرد: انتخابات شوراها هم به انداره انتخابات رياست‌جمهوري مهم‌ است و اين انتخابات نقش مهمي در توانمندسازي جريان اصلاحات دارد. اميدوارم در مدت زمان باقيمانده اتفاقات خوبي بيفتند تا مردم دلگرم شده و در اريبهشت سال آينده در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شوند. براي مردم نتيجه فعاليت‌هاي ما مهم است و ما بايد بتوانيم اين دلگرمي را حفظ كنيم تا در سال ١٤٠٠ نيروي‌هاي جوان و توانمند را وارد عرصه انتخابات كنيم.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما