یکشنبه 31 مرداد 1395 - 19:07

دیدار مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد با معاون امور زنان ریاست جمهوری (+عکس)

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دیدار کرد.

rahmanpour&mllaverdi-1

به گزارش بویر نیوز؛ در این دیدار که در ساختمان معاونت زنان ریاست جمهوری صورت گرفت، فریبا رحمانپور ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های حوزه زنان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد و تأکید بر توجه بیشتر به این حوزه، خواستار مساعدت خانم مولاوردی جهت ایجاد پارک بانوان یاسوج و بازارچه محصولات زنان استان شد.

گفتنی ست که معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در سفر اخیر هیئت دولت به استان، یکی از مطالبات دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد را بحث پارک بانوان دانست و با اشاره به اجرایی شدن پروژه‌های توان‌افزایی زنان مدیر در کشور از افتتاح نمایشگاه توانمندی زنان در یاسوج خبر داد.

بنا بر این گزارش، در این دیدار شهیندخت مولاوردی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی، هیئت دولت نشست جداگانه‌ای با بانوان نداشته است، گفت: اما معاونت امور زنان یا در نشست‌های رئیس‌جمهور حضور داشت و یا به‌عنوان نماینده ویژه به شهرستان‌ها سفر می‌کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، با اشاره به لزوم بررسی مسائل پیش روی زنان، گفت: در پاییز امسال نشستی با زنان استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات این حوزه برگزار خواهیم کرد.

همچنین در این دیدار مقرر شد که با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، طرح کلینیک سلامت در حوزه زنان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شود.

گفتنی ست که در روزهای اخیر عده‌ای به بهانه‌های مختلف قصد تخریب مدیرکل امور بانوان را داشتند و سعی کردند دیدار معاون رئیس‌جمهور با زنان را بهانه‌ای برای رسیدن به خواسته‌ها و منافع خود نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما