یکشنبه 31 مرداد 1395 - 19:06

برنامه‌های هفته دولت در بویراحمد

فرماندار بویراحمد با شاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان در روزهای گذشته و تقارن آن با هفته دولت گفت: فرصت مناسبی است تا به اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت بپردازیم.

nazari-03

به گزارش بویر نیوز، سید محمدکاظم نظری هفته دولت امسال را متفاوت‌تر از سال‌های قبل دانست و افزود: بیش از ۶۰ پروژه در هفته دولت امسال در شهرستان بویراحمد تعریف‌شده است که تعداد دو پروژه به نمایندگی از آن‌ها افتتاح خواهد شد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به برنامه زمان‌بندی مراسم افتتاحیه‌ها گفت: ازجمله برنامه‌های مهم در هفته دولت، حضور در محل گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، ۱۴ پروژه اقتصادی و دو پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها اغلب در حوزه راه و آب‌رسانی و بهسازی معابر شهری و روستایی است.

نظری با بیان اینکه توجه دولت به روستاهاست عنوان کرد: برنامه یک‌روزه‌ای با حضور استاندار و مسئولین استانی و شهرستانی در بخش‌های لوداب و مارگون تدارک دیده شده است.

فرماندار بویراحمد گفت: افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای شهنیز بخش مارگون و افتتاح قطعه‌ی اول راه روستایی تاکسیسه به مورزرد زیلایی، همچنین بازدید از روند اجرایی پروژه عظیم مجتمع آبرسانی لوداب و مجموعه تونل‌های محور پاتاوه به دهدشت در بخش پاتاوه از برنامه‌های شهرستان بویراحمد در هفته دولت است.

نظری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها تعداد ۱۱۸ نفر اشتغال‌زایی صورت بگیرد، گفت: تمام تلاش ما این است بتوانیم گام‌های مثبتی برای توسعه و معضل بیکاری جوانان تحصیل‌کرده در شهرستان بویراحمد، برداریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما