یکشنبه 31 مرداد 1395 - 18:08

راه اندازی کمپین سبزنوشتن ودیوار نویسی درکهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت :راه اندازی کمپین سبز نوشتن و دیوار نویسی شعارهای زیست محیطی برای اولین بار در کشور دراستان ما به راه افتاده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد – سید اسداالله هاشمی درآخرین روز از مرداد ماه 95 گفت : کمپین سبز نوشتن و دیوار نویسی شعارهای زیست محیطی بمنظور تنویر افکار عمومی و ارتقای فرهنگ زیست محیطی در شهرستان کهگیلویه شروع شده است.

هاشمی با بیان اینکه این کمپین بصورت خود جوش و از طرف محمد داسمه از وکلای طبیعت دوست استان با نوشتن شعارهای زیست محیطی بر روی دیوارها و مسیرهای پرتردد شهرستان دهدشت و بهبهان شروع شده است گفت: محمد داسمه از وکلای پایه یک دادگستری استان و دوستدار محیط زیست است که علاوه بر دیوار نویسی شعار های زیست محیطی پرونده های حقوقی این شهرستان را بصورت افتخاری در مراجع قضایی پیگیری می کند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از اقدام قابل تحسین این وکیل دادگاه و تقاضا از عموم برای پیوستن به این کمپین گفت : استان ما که نام پایتخت طبیعت ایران را به یدک می کشد8 درصد از جنگل های کشور و 20درصداز جنگل های حوزه زاگرس را در دل خود دارد که داشتن چنین حامیانی مایه دلگرمی کارکنان محیط زیست استان است.

کهگیلویه و بویر احمد دارای بیش از 870 هزار هکتار جنگل وبیش از 550 هزار هکتار مرتع است و 87 درصد استان را مرتع و جنگل شکل می دهد

20 21 22 23 24

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200771
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    به جای اینکه این همه هزینه میکنید و درو دیوار ها روشلخته و کثیف میکنید در سطح شهر و اطراف شهر نقاشی های سه بعدی وطرح های گل و بوته که طبیعی جلوه دهند طراحی نمایید تا هم زیباترجلوه دهند و هم جلب توجه بیشتری کنند و بعد در قسمتی از این طرح شعارهای محیط زیست نوشته شوند.

دیدگاه شما