شنبه 30 مرداد 1395 - 14:36

عدم نظارت ارشاد کهگیلویه وبویراحمدبر کانون های مساجد

در پی اخباری مبنی بر عدم برگزاری جلسه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد بر آن شدیم تا با اعضای هیئت نظارت مصاحبه ای داشته باشیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش بویر نیوز به نقل از فصل امید؛ بر همین اساس طی تماس تلفنی با چند نفر از اعضای هیئت نظارت بر کانون های مساجد تنها موفق به برقراری تماس تلفنی با حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد شدیم.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه به عنوان عضو هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکنون جند بار این جلسه برگزار شده، بیان کرد: متاسفانه در دولت یازدهم جلسه ای در این خصوص نداشتیم و فقط اسمی عضو هستیم.
این مسئول با تاکید براینکه انتقادهای زیادی بر مجموعه ارشاد وارد است، گفت: در جلسه صوری که تشکیل شد در آن جلسه خواستم ورود پیدا کنم که با ترس و لرز مواجه شدم.
پناهی ادامه داد: در دولت گذشته جلسه ای صوری برگزار شد ولی تاکنون جلسه ای به معنای واقعی برگزار نشده که بتوان عملکزد کانون های فرهنگی و هنری را بررسی کرد.
این مسئول در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا طی ۴ سال گذشته یک جلسه در راستای نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد تشکیل نشده است، گفت: آقایان فرهنگ و ارشاد در جریان هستند ولی متاسفانه به دلیل وضعیت بسته ای که دارند جلسات را برگزار نمی کنند و نمی خواهند کسی ورود پیدا کند.
پناهی بیان داشت: آقایان رغبتی به ادامه ندارند و برای همین چنین جلسه به این مهمی را برگزار نمی کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200685
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما