یکشنبه 31 مرداد 1395 - 19:05

یاسوج را برای سرمایه گذاری توصیه می کنم/ برگزاری همایش ماندگاران «سینره» (+تصاویر)

اولین همایش ماندگاران طبیعت زنده (سینره) با حضور مدیرعامل، مدیر واحد تولیدی، پرسنل کارخانه و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش «بویر نیوز»، مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج در این آئین گفت: شرکت سینره به عنوان بخش کوچکی از جامعه تولید کشور در راستای تولید محصولات آرایشی که یکی از پرمصرف ترین محصولات کشور هستند، به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری و توسعه اقتصاد مقاومتی جامعه عمل پوشانده است.

cinere  (2)

محمد قربانی افزود: با توجه به شرایط و پتانسیلهای گیاهی، طبیعی و خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد باید به صنایعی که آلودگی ندارند و می توانند نقش موثری در اشتغال و ایجاد داشته باشند ، توجه ویژه ای شد.

قربانی با تقدیر از همکاری مسئولان با صنعتگران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری خوب و مفیدی با صنعت گران دارند که این موضوع سبب دلگرمی و افزایش راندمان کاری می شود.

وی مهمترین نیازهای این شرکت را جاده دسترسی و خط تلفن عنوان کرد و ابراز داشت: راه ارتباطی به کارخانه و همچنین خطوط تلفن با کیفیت از جمله مهمترین خواسته های این واحد تولیدی است.

cinere  (13)

مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج تاکید کرد: این شرکت تاکنون هیچ تسهیلات بانکی دریافت نکرده است و فقط دو فقره وام 100 میلیونی در اوایل دهه 80 گرفته است که توجه در این زمینه می تواند باعث گسترش کار و ایجاد اشتغال شود.

قربانی با بیان این که هم اکنون سینره یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در نوع خود در کشور است، تصریح کرد: این شرکت هم اکنون بیش از 1200 نفر اشتغالزایی مستقیم دارد که 350 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار هستند.

یاسوج را برای سرمایه گذاری توصیه می کنم

مدیرعامل شرکت  طبیعت زنده گفت:شهر یاسوج برای سرمایه گذاران چند ویژگی دارد که شاید هر کسی نتواند به راحتی به آن پی ببرد.

 دیباجی در اولین همایش ماندگاران سینره گفت: اعتماد بزرگترین سرمایه ای است که انسان در زندگی به دست می آورد.

cinere  (17)

بنیان گذار سینره عمر خود را برای کاری گذاشت که نتیجه آن را نمی دانست اما به نیروهای یاسوج و سکان داران این شرکت اعتماد کرد  و موفقیت امروز سینره به دلیل همان اعتماد است.

دیباجی ادامه داد: وقتی محصولی در بازار کم می شود از قضا فروش و تقاضا برای آن بالا می رود و به محض اینکه مواد اولیه به یاسوج می رسید واقعا خیالمان آسوده بود چون می دانستیم حساسیت کارخانه یاسوج کمتر از خود ما نیست.

وی افزود: با اینکه فاصله دفتر مرکزی تا کارخانه کیلومترها فاصله دارد اما همیشه یاسوجیها با وفا و محبت کارهای خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

وی با بیان اینکه هدف شرکت طبیعت زنده کارآفرینی و ارایه محصول با کیفیت است گفت: همواره  کار را در یاسوج آموزش می دهیم و نتیجه خوبی هم برای داشت.

دیباجی تاکید کرد: یاسوج را به سرمایه گذارن توصیه می کنم و معتقدم باید روی مزیت های منطقه ای و استانی سرمایه گذاری شود.

مدیر عامل شرکت طبیعت زنده یادآور شد: دلیل اینکه یاسوج را انتخاب کردیم استعداد این شهر برای کشت گیاهان دارویی است این گیاهان به محصولات با کیفیت تبدیل می شود.

وی به سرمایه گذاران توصیه کرد : در زمینه های خاصتر مانند گیاهان معطر وارد شوند ضمن اینکه این استان قابلیت سرمایه گذاری در بخشهای نفت و پتروشیمی و صنایع مرتبط با آب را دارد و ارزش سرمایه گذاری هم دارد.

وی تاکید کرد: هرگز از اینکه در یاسوج سرمایه گذاری کردیم ناراحت نبودم و معتقدم مشکلات کار در این استان کمتر از سایر استانهاست چرا که نیروی کار دلسوز ، بامحبت، وفادار و قابل اعتماد دارد.

به گزارش «بویر نیوز»، در پایان این مراسم از کارکنان با سابقه این شرکت با اهدا لوح تجلیل شد.

توجه ویژه به کارکنان از سوی مدیریت، استقبال از ایده پردازی، همدلی و نگاه تخصصی مدیریت کارخانه از عوامل موفقیت سینره از نگاه پرسنل این کارخانه بود.

 cinere  (3) cinere  (4) cinere  (5) cinere  (6) cinere  (7) cinere  (8) cinere  (9) cinere  (10) cinere  (11) cinere  (12)  cinere  (14) cinere  (15) cinere  (16)  cinere  (18) cinere  (19) cinere  (20) cinere  (21) cinere  (22) cinere  (23) cinere  (24) cinere  (25) cinere  (26) cinere  (27) cinere  (28) cinere  (29) cinere  (30) cinere  (31) cinere  (32) cinere  (33) cinere  (34) cinere  (35) cinere  (36) cinere  (37) cinere  (38) cinere  (39) cinere  (40) cinere  (41)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200682
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. sa گفت:

    واقعا آفرین . عرضت بهتر بعضی هاست

  2. ناشناس گفت:

    افرین بر عکاس . واقغا که حرفه ای عمل کردی

دیدگاه شما