شنبه 30 مرداد 1395 - 13:59

قدردانی مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از رئیس جمهور

مدیر کل امور زنان و خانواده و رئیس کمیته زنان سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در پی استقبال با شکوه از رئیس جمهور و هیات دولت با ارسال پیامی از مردم حماسه ساز کهگیلویه و بویراحمد قدر دانی کرد.

به گزارش بویر نیوز، متن پیام بدین شرح است:

بار دیگر یکی از باشکوه‌ترین خاطرات حماسی این دیار در تاریخ ثبت شد .
خلق حماسه عظیم از جنس اتحاد و همبستگی مردم در 24 مرداد در استقبال پرشور از ریاست محترم جمهور مایه مباهات و دلگرمی و قابل تقدیر است. تاریخ گواه این عظمت شیرزنان و دلاورمردان این دیار خواهد بود که در این میان حضور ارزشمند بانوان ستودنی است.
آفرینتان باد بانوان سرافراز دیارم
در واقع آنچه اتفاق افتاد را می توان آزمونی به شمار آورد که عقلانیت، بلوغ و رشد سیاسی،اجتماعی و فرهنگی شیرزنان و مردان قهرمان این استان را به تصویر کشید.
ضمن تشکر از حضور یکپارچه بانوان عزیز و اندیشمند استان‌مان در این نقش آفرینی هوشمندانه، این افتخار ارزشمند را به مردم فهیم استان ،نماینده محترم ولی فقیه ،استاندار محترم ،نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین و دلسوزان استان تبریک می‌گویم، امید است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌شمار زنان در سایه آرامش، اعتدال و تدبیر، استان عزیزمان کهگیلویه و بویراحمد را به سمت توسعه و اقتدار ملی رهنمون سازیم.
فریبا رحمانپور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200661
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما