چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 8:38

قاسم رضایی مدال برنز را بر سینه آویخت/ پایان کار کشتی فرنگی با ۲ برنز در المپیک ریو

بويرنيوز- در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک قاسم رضایی نماینده کشورمان در وزن 98 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف سوئدی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

رضایی در این دیدار با نتیجه 4 بر 4 از سد استفان شوئن از سوئد گذشت و مدال برنز را بر گردن آویخت.

قاسم رضایی پیش از این پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر  مقابل لوئیس پرز مورا از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در دور سوم نیز با نتیجه 4 بر صفر مغلوب دانیل یاسمانی از کوبا شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

با توجه به حضور کشتی‌گیر کوبایی در فینال رضایی به شانس مجدد رفت که در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر مقابل دی ژیائو، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از چین به پیروزی رسید و گام به دیدار رده‌بندی گذاشت.

به گزارش فارس، بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی که در بازی‌های المپیک 2012 لندن با 3 مدال طلای، حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی قهرمان شده بود با 2 مدال برنز سعید عبدولی و قاسم رضایی به کارش پایان داد.

مدال برنز قاسم رضایی چهارمین مدال کاوران ورزشی امام رضا (ع) در بازی‌های المپیک 2016 ریو بود.
پیش از این کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه برداری طلا گرفته بودند و سعید عبدولی در گشتی فرنگی به مدال برنز دست یافته بود که با برنز رضایی تعداد مدال‌های ایران در این رقابت‌ها به ۴ رسید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما