دوشنبه 25 مرداد 1395 - 9:42

خبر خوش رئیس کل مالیاتی کشور برای فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل امور مالیاتی کشور از برنامه مصمم دولت در معافیت های مالیاتی در حوزه های مختلف صنعتی، گردشگری و معدنی گفت.

گروه اقتصادی- رئیس کل امور مالیاتی کشور از برنامه مصمم دولت در معافیت های مالیاتی در حوزه های مختلف صنعتی، گردشگری و معدنی گفت.

سید کامل تقوی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با بویرنیوز در خصوص مشوق های دولت برای سرمایه گذاران به خصوص در استان های محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دولت به جد به دنبال ایجاد فرایند و قوانینی در حمایت از فعالان اقتصادی، کارآفرین ها و سرمایه گذاران در زمینه های مختلف است.

تقویوی تصریح کرد: هم اکنون در مناطق برخوردار معافیت های 5 و 7 ساله برای واحدهای صنعتی، معدنی و گردشگری و شهرک های صنعتی پیش بینی شده است.

تقوی نژاد با اشاره به توجه ویژه تر دولت به مناطق محروم به خصوص در جهت جذب سرمایه گذار، اظهار داشت: برای مناطق محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد، اما نگاه دولت خاص تر بوده و معافیت های 10 و 13 ساله در واحدهای مختلف اقتصادی و همچنین شهرک های صنعتی این مناطق را در نظر گرفته است که همه این احکام در قانون 32 برنامه در زمینه مالیات های مستقیم وضع شده اند.

رئیس امور مالیاتی کشور همچنین در خصوص انتصاب مدیر کل جدید امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر قبلی تازه رفته چند گزینه جایگزین داریم، فرصت هست و  در روزهای آینده برای انتصاب مدیر جدید مالیاتی استان تصمیم گیری می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200308
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از بویراحمد گفت:

    خدواند پشتیبان شما باشد
    براتون آروزی موفقیت می کنم

  2. زمزم گفت:

    با مدیریت آقای میلاد فرخان که سابقه بسیار درخشانی در حوزه مالیاتی داشته اند قطعا در امور مالیاتی استان راه روشنتری خواهیم داشت

  3. کارن گفت:

    زنده باد گچساران و کهگیلویه 
    زنده باد میلاد فرخان

  4. انصاف گفت:

    جناب میلاد فرخان به حق استحقاق مدیرکل امور مالیاتی را دارد.

  5. ناشناس گفت:

    گزینه غیر بومی بهترین گزینه است.

  6. مهم و فوری گفت:

    اولین اولویت کاری و به فوریت مدیرکل جدید باید تغییر رییس اداره امور مالیاتی گچساران و سرسامان دادن به وضع این اداره باشد. ذ رییس فعلی بسیار ضعیف و هیچکاره است .

  7. بنده خدا گفت:

    درود بر سید کامل تقوی نژاد مدیری توانمند و خلاق ..ارزوی توفیق و عمر با عزت

دیدگاه شما