دوشنبه 25 مرداد 1395 - 2:09

حاشیه های خواندنی سفر روحانی به یاسوج (+تصاویر)

در حالی که برخی رسانه ها و گروه های اقلیت در روزهای گذشته تلاش داشتند مردم کهگیلویه و بویراحمد استقبال چندانی از رئیس جمهور نداشته باشند اما مردم استان همه را غافلگیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و کاوران تدبیر و امید امروز در سی امین سفر استانی خود وارد شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شدند و مورد استقبال مسئولان و مردم غیور این استان قرار گرفتند.

IMG_5312

به گزارش «بویر نیوز»، هنگام ورود روحانی به شهر یاسوج ، جمعیت فراوانی از جوانان ، مردان و زنان این دیار بویژه عشایر سلحشور ملبس به لباس محلی از کاروان تدبیر و امید استقبال کردند.
اسب سواران عشایری بهمراه رژه های موتوری و دوچرخه سواران با شال های بنفش مسیر پنج کیلومتری فرودگاه تا ورزشگاه تختی را بهمراه رئیس دولت یازدهم طی کردند.
در ورودی شهر یاسوج ازدحام جمعیت پرشور دردو سوی بلوار شهید مطهری موجب شد که خودروی حامل رئیس جموری برای دقایقی نتواند به حرکت خود ادامه دهد.

در حالی که برخی رسانه ها و گروه های اقلیت در روزهای گذشته تلاش داشتند مردم کهگیلویه و بویراحمد استقبال چندانی از رئیس جمهور نداشته باشند اما مردم استان همه را غافلگیر کردند.

https://boyernews.com/wp-content/uploads/photo_2016-08-14_11-36-08.jpg
سخنرانی رئیس جمهوری در ورزشگاه تختی یاسوج با کمترین تنش همراه بود.
روحانی با بیان برخی ویژگی های منحصر بفرد مردم غیور و سلحشور استان کهگیلویه وبویراحمد ،آنان را همراهان و وفاداران صدیق و همیشگی به نظام، انقلاب و امام (ره) توصیف کرد.
مردم نیز در پاسخ به اظهارات دکتر روحانی با شعار روحانی دوست دارم ، روحانی ماچاکریم ، روحانی متشکریم وفاداری و ارادت خود را نسبت به رئیس جمهوری و دولتمردان ابراز کردند.
تشویق ویژه حضار در ورزشگاه تختی یاسوج زمانی به اوج می رسید که روحانی از دستاوردهای این دولت در سالروز آغاز بکار دولت یازدهم در چنین روزی یعنی 24 مرداد سال 92 سخن می گفت.
وی از بازگشت ایران به جایگاه پیشن خود در جمع کشورهای صادر کننده نفت با تصویب برجام تا اقدام ها و تصمیم های راهگشا برای بهبود فضای کسب و کار رونق خبر داد.
این سخنان روحانی نیز با همراهی حاضران روبه رو شد و تا لحظاتی سخنرانی دکتر روحانی در میان ابراز احساسات پاک مردم قدرشناس کهگیلویه وبویراحمد قطع شد.
عده ای از جوانان مشتاق نیز شعارهایی در حمایت از دیپلمات های دولت یازدهم و موفقیت برجام سر دادند.
از یک سو هواداران مشتاق با در دست داشتن بادکنک ها و شالبندهای بنفش در حمایت از دستاوردهای دولت شعار می دادند و از سوی دیگر عده ای با نصب پلاکاردهایی از بیکاری و رکود در اقتصاد کشور گله داشتند.
سخرانی امروز دکتر روحانی در میان جمعیت مشتاق ورزشگاه تختی یاسوج با کمترین تنش ، انتقاد و برهم خوردن نظم عمومی همراه بود.
از نکات جالب سخنرانی امروز دکتر روحانی این بود که نه مردم و نه خود رئیس جمهوری حرفی از موضوع فیش های حقوقی به میان نیاوردند و این موضوع تعجب برخی مردم و خبرنگاران را به دنبال داشت.
در میان خیل جمعیت هوادار دولت یازدهم در ورزشگاه تختی یاسوج عده محدودی از مخالفان سیاست ها و برنامه های این دولت با نصب پلاکاردها و دست نوشته هایی بویژه نسبت به برجام ابراز نگرانی کردند.
در یکی از این پلاکاردها و دشت نوشته ها آمده بود که رهبری فرمود: گفتیم به آمریکایی نمی شود اعتماد کرد اما عده ای سخشان بود قبول کنند.
در گوشه ای دیگر از جمعیت نیز جوانانی با دشت نوشته ای از نبود شغل و بیکاری و رکود در استان نیز ابراز گلایه داشتند.
و عده ای هم از کارکنان قراردادی برخی نهادها خواستار ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و رعایت عدالت در این راستا بودند.
برخی از کارکنان قراردادی شرکت فولاد یاسوج نیز با نصب پلاکاردهایی از پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود در یک سال گذشته گلایه کردند و خواستار اتخاذ تصمیم ویژه از سوی دولت در این زمینه شدند.
در سخنرانی امروز روحانی در ورزشگاه تختی یاسوج نیز پلاکاردی با مضمون حمایت از جنگل های زاگرس در میان خیل جمعیت خودنمایی می کرد.
یکی از پلاکاردهایی که سوژه بسیاری از خبرنگاران شده بود دست نوشته ای باعنوان ‘با روحانی تا 1400 ‘بود.

 01-d-10
رئیس جمهوری به همراه اعضای دولت تدبیر وامید در سی امین سفر استانی از روز یکشنبه به مدت دو روز به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرد تا از نزدیک مشکلات این استان کمتر توسعه یافته اما غنی را بررسی کند.

  IMG_5363

IMG_5325

IMG_5380

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200280
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سقاوه گفت:

    زارع که مسئول ستاد احمدی نژاد بود حضور فعال داشته با پوستر یازهرا.ولی اسمی از بویر احمد در تخصیص بودجه نیامد.

  2. هم استانی گفت:

    بازهم یازهرا یازهرا یازهرا

  3. هم وطن گفت:

    نظریه پرداز محترم سقاوه 
    پروژه آبرسانی کاکان 2گیاهان داروی کاکان 3انژوگرافی قلب 4جراحی قلب ……مربوط به همین شهرستان بویراحمد 144میلیاردیارانه تسهیلات چی خوش تیپ 

  4. در پاسخ سقاوه گفت:

    اینو نگید چی دارین واسه گفتن؟؟؟؟ ها؟؟؟؟

  5. رحیمی گفت:

    گچساران فقط پروژه ابرسانی داشت بقیه مال بویراحمد بود 

دیدگاه شما