پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 1:49

احتمال حمایت اصولگرایان از یک کاندیدای غیر منتظره/ گزینه جدید کیست؟ (+عکس)

گروه سیاسی – عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: با توجه به استنباطی که تا کنون دارم اصولگرایان از روحانی حمایت نخواهند کرد،در مورد حمایت از احمدی نژاد نیز باید مورد بحث قرار گیرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی میفتد؛ انتخابات ایران همواره روزهای آخر رقم می خورد.
به گزارش «بویر نیوز»، حجت الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به اینکه تجربیات گذشته هم در ایران نشان دهنده همین رویکرد است افزود: در ایران احزاب قوی وجود ندارد که تصمیماتشان نهایی باشد بنابراین مردم خودشان تصمیم گیرنده هستند.
وی ادامه داد: آینده را هم باید در آینده رقم زد و به تعبیر برخی سیاستمداران نمی توان رمالی کرد.

ابراهیمی در عین حال احتمال مطرح شدن کاندیدای غیر منتظره را قوی عنوان کرد و گفت: این احتمال را باید از تمام احتمالات دیگر در نظر گرفت.

به گزارش «بویر نیوز»، این ادعا در حالی مطرح می شود که بنظر می رسد گزینه غیرمنتظره اصولگرایان رئیس اسبق سازمان صدا و سیما باشد.

بررسی اظهار نظرهای عزت الله ضرغامی پس از دوران ریاستش نشان می دهد وی همواره اظهارنظرهایی داشته است که تلاش کرده تا عملکرد دولت و رئیس جمهور را به چالش بکشد و بنوعی خود را در قامت یک کاربلد و کسی که نقشه راه بهتری می داند، نشان دهد.

560

البته تاکنون چنین چیزی بصورت رسمی در جلسات سیاسی بروز داده نشده است اما برخی تحلیلگران معتقدند ممکن است وی بتواند اصولگرایان را متقاعد کند تا به عنوان گزینه نهایی در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابد.

آخرین اظهار نظر عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی در تحلیل سخنان دیروز رئیس جمهور بود که وی عنوان کرد: سخنان دیشب رئیس جمهور حاکی از بدقولی های مکرر امریکا و بدعهدی آنان بود.این خیلی مهم است و نشان از بیان صادقانه یک تجربه ی ارزشمند و البته پرهزینه در سطح راهبردی است .سوال مجری هم که آیا به اندازه فعالیت های دیپلماسی در موضوع برجام، در عرصه ی اقتصاد درون زا و توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی وقت و انرژی مصرف شده یا نه، پاسخ درخوری پیدا نکرد.به نظر می رسد مادامی که دولت محترم یازدهم از کمک امریکایی ها و مائده ی خیالی برجام دل نبریده است ، نمی تواند کنشگر خوب و موفقی در “مدیریت داشته” ها و استفاده بهینه از توانمندی های بی‌انتهای داخلی باشد.ضمن اینکه برکت الهی نیز شامل این دومی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199287
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسین گفت:

    ضرغامی به درد خودش میخوره احمدی نزاد خودش خوبه

  2. ناشناس گفت:

    فقط احمدی نژاد  چرا  اصولگراها دنبال افرادی میروند که امکان یک رای اوردن رانداره بازهم میگم فقط احمدی نژاد

  3. رضا گفت:

    از احمدی نژاد بزرگتر هم کاری ساخته نیست. کاندید اصولگراها قاسم سلیمانی است.

    ولی شیخ حسن باز هم رئیس جمهور ایران خواهد بود.

دیدگاه شما