یکشنبه 10 مرداد 1395 - 10:58

احداث۴ نیروگاه سیکل ترکیبی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و لنده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از مهم‌ترین طرح‌های ارائه شده در سفر هیئت دولت است.

به گزارش بویرنیوز، داود راهزادی صبح امروز در نشست بررسی پروژه‌های برق در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 17 طرح از سوی شرکت توزیع نیروی برق این استان برای سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به این استان ارائه می‌شود.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها را 730 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: احداث 4 نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و لنده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از مهم‌ترین طرح‌های ارائه شده در سفر هیئت دولت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اشتغال مستقیم پیش‌بینی شده برای 4 نیروگاه ذکر شده یک هزار و 400 نفر و اشتغال غیرمستقیم نیز 640 نفر است.

راهزادی احداث 4 ایستگاه قلعه رئیسی کهگیلویه، دیشموک کهگیلویه، ماهور باشت و دشتروم بویراحمد را از دیگر طرح‌های آماده ارائه در سفر هیئت دولت عنوان و تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این ایستگاه‌ها 119 میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی و احداث خطوط 2 مداره با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های پیشنهادی در این سفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل 9 پروژه مهم برق‌رسانی در بخش فوق توزیع از 10 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها از دیگر طرح‌های پیشنهادی این شرکت به هیئت دولت در سفر آینده ریاست جمهوری به این استان است.

راهزادی ابراز کرد: در صورت تامین نقدینگی 9 پروژه عنوان شده در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما