یکشنبه 10 مرداد 1395 - 2:07

برنامه اصلی نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد در سفر ریاست جمهوری مشخص شد

در جلسه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه اصلی نمایندگان در سفر ریاست جمهوری مشخص شد

در جلسه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه اصلی نمایندگان در سفر ریاست جمهوری مشخص شد

به گزارش «بویر نیوز»، چهاربانده کردن محور یاسوج سمیرم از برنامه های اصلی نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد در سفر ریاست جمهوری است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه دنا با بیان اینکه باید توجه به توسعه زیر ساخت های راه های مواصلاتی استان شود گفت :یکی از اولویت های اصلی نمایندگان استان برای سفر رییس جمهوری تاکید بر تسریع چهاربانده کردنه محور یاسوج سمیرم است.

تاجگردون افزود: محور یاسوج سمیرم دارای بار ترافیکی و تصادفات زیادی است که با چهار بانده کردن این محور می توان از تصادفات دلخراش جلوگیری و به توسعه استان کمک کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198944
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. متعهد گفت:

    سلام و درود و خدا قوت خدمت سه نماینده استان . خدمت شما برادر بزرگوار عرض کنم که جاده سمیرم یاسوج فقط مختص یاسوج نیست که شما اینطور جبهه میگیرید بلکه راه مواصلاتی کل استان به استانهای بزرگی همچون اصفهان و تهران و بلکه شمال کشور میباشد . شما از اسمی که رو نام مخاطبی خودتون گذاشتید میشه فهمید که واسه نقد نیومدید بلکه واسه تخریب و کینه جویی نظر دادید . سپاس بیکران تقدیم به عوامل سایت خبری بویرنیوز .

  2. بویراحمد گفت:

    جناب آقای تاجگردون لطفا طرح مهرآفرین را که سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بود از این استان گرفتن و به استان های دیگر دادن،مردانگی کنید و غیرت نشان دهید و حق این استان محروم را بگیرید

  3. دولیاری عباسی گفت:

    درود بر مرد خستگی ناپذیر دکتر تاجگردون

دیدگاه شما