یکشنبه 10 مرداد 1395 - 0:18

اقدام قابل تقدیر حاج موحد

وی افزود: معادن فسفات قیام، گوگرد تنگ چاهن، گچ دره بنگ و سایر معادن شهرستان چشم انتظار همت مسئولان برای استخراج و اکتشاف هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده گفت: روند مهاجرت از روستاها به شهر به گونه است که دفن مردگان روستایی در قبرستان شهرها انجام می شود.

 خبرلنده نوشت، خلیفه پور فتحی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در جلسه معتمدان با فرماندار شهرستان لنده با گلایه از راه و شهرسازی این شهرستان اظهارکرد: راه و شهرسازی شهرستان لنده به اندازه یک پیمانکار تازه کا هم تجهیزات و امکانات ندارد که انتظار می رود مسئولان استانی نسبت به تامین وسایل و تجهیزات این اداره نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: معادن فسفات قیام، گوگرد تنگ چاهن، گچ دره بنگ و سایر معادن شهرستان چشم انتظار همت مسئولان برای استخراج و اکتشاف هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: روند مهاجرت از روستاها به شهر به گونه است که دفن مردگان روستایی در قبرستان شهرها انجام می شود.

وی با تقدیر و تشکر از دفن فرزند حجت الاسلام سید محمد مود در روستای زادگاهش اظهارکرد: این حرکت حجت الاسلام موحد درس بزرگی برای همه ما بود که نباید اصالت و روستایی بودن خویش را به فراموشی بسپاریم و باید روستاها را دوباره احیاء کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر موحد.

دیدگاه شما