یکشنبه 10 مرداد 1395 - 0:03

بازدید 900 هزار گردشگر از بویراحمد و دنا در 2 روز گذشته

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو روز گذشته 900 هزار گردشگر از مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند.

به گزارش بویرنیوز، محمود باقری امشب در جمع خبرنگاران از حضور 900 مسافر و گردشگر به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در دو روز گذشته 900 هزار نفر از مناطق گردشگری، تفریحی، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی استان دیدن کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسافران و گردشگران در تعطیلات دو روز گذشته بیشتر از مناطق شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدن کردند، افزود: بیش از 602 هزار نفر و 155 از این مسافران و گردشگر از جاذبه‎‌های گردشگری بویراحمد و بیش از 260 هزار نفر از مناطق بکر و دیدنی شهرستان دنا بازدید کردند.

وی تصریح کرد: جاذبه‌های گردشگری آبشار یاسوج، تنگ مهریان، تنگ گنجه‌ای شهرستان بویراحمد و چشمه میشی شهرستان دنا پذیرای گردشگران و مسافران از تمام نقاط کشور خصوصاً استان‌های گرمسیری خوزستان، بوشهر و بندرعباس بود.

این مسؤول با اشاره به ورود گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر به استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور مطرح شده و همه ساله شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی از تمام نقاط کشور به این استان هستیم و در تعطیلات عید فطر امسال بیش از یک میلیون نفر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

باقری با اشاره به نبود زیرساخت‌های گردشگری در استان افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران همکاری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198904
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقیقت گفت:

    جناب آقای باقری مدیریت ضعیفه امکانات کجا بود . شعارهای تو خالی

  2. احمدی گفت:

    سلام علیکم امار اشتباه است احتمالا 900نفر یا حداثر 9000نفر است 900 هرارنفر یک ونیم برابر جمعیت استان است

دیدگاه شما