شنبه 9 مرداد 1395 - 2:31

قبض آب، سارق چرامی را لو داد

فرمانده انتظامی چرام گفت: متهمی که سرقت از یک خانه را انکار می‌کرد، با پیدا شدن قبض آب مالباخته در خودرو به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

به گزارش فارس، محمد موسوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت منزل ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی چرام، عنوان داشت: ماموران حین گشت‌زنی در محله‌های وقوع سرقت به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی، افزود: پس از دستگیری متهم و انتقال آن به اداره آگاهی شهرستان، ابتدا همه چیز را انکار کرد اما در بازرسی از خودروی این فرد و با کشف قبض آب مالباخته در خودرویش به سه فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

این مسئول با اشاره به انتقال اموال مسروقه توسط سارق به یکی از شهرستان‌های اطراف، خاطرنشان کرد: اموال کشف شده به مالباختگان تحویل و متهم به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

موسوی همچنین از دستگیری 10 سارق و کشف 21 فقره سرقت در چرام اشاره داشت و ابراز کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با سرقت طی دو عملیات 10 سارق را شناسایی و دستگیر و 14 راس احشام مسروقه را از آن‌ها کشف کردند.

فرمانده انتظامی چرام، تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی، متهمان به 21 فقره سرقت احشام در این شهرستان و فروش آن‌ها به شهرستان‌های اطراف، اعتراف کردند.

وی، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198849
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما