شنبه 9 مرداد 1395 - 2:27

توهین وزیر ارشاد به کل استان کهگیلویه و بویراحمد بود

خبرگزاری فارس: توهین وزیر ارشاد به بهمئی توهین به کل استان کهگیلویه و بویراحمد بود

امام جمعه قلعه‌رئیسی با اشاره به اظهارات وزیر ارشاد در خصوص منطقه بهمئی گفت: توهین وزیر ارشاد به بهمئی توهین به کل استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق دیگران، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه اول با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: یکی از توصیه‌های که امام صادق(ع) به آن تاکید دارد توجه به عدم خیانت در امانت است.

وی گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی یک امانت است پس مسؤولان نباید اجازه دهند در این امانت خیانت شود.

صلواتی تاکید کرد: امام صادق(ع) دروغ را عامل نابودی انسان می‌دانست لذا شیعه امام صادق(ع) نباید دروغ بگوید و هر کسی که دنبال بزرگی و عزت است باید از دروغ بپرهیزد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه دوم به افراد و جوانان انقلابی اشاره و یادآور شد: درس عبرت نهضت مشروطه برای ما این است اگر امروز متدینین، حزب‌اللهی‌ها، بچه‌های انقلابی و تفکر انقلابی را با تبلیغات سوء و هجمه‌های ناجوانمردانه و با انگ تندروی به حاشیه و انزوا ببریم همان عاقبت مشروطه در انتظار انقلاب ماست و این خسارت و خیانت به انقلاب است.

صلواتی به توهین وزیر ارشاد به مردم بهمئی اشاره و تصریح کرد: توهین وزیر ارشاد به مردم بهمئی توهین به کل استان ما بود، انتظار است نمایندگان استان به حرمت مردم بهمئی و استان با تلاش و کوشش وزیر را استیضاح کنند.

وی در ادامه به ولادت حضرت معصومه و روز دختر اشاره و بیان کرد: یکی از مقام‌های بزرگ حضرت معصومه مقام شفاعت است و بهشت هشت در دارد که سه تا از این درها از قم باز می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) در خصوص دختر می‌فرماید کسی که سه دختر را سرپرستی کند یا سه دختر داشته باشد بهشت بر او واجب است و می‌فرماید کسی که سبب خوشحالی دخترش شود خدا از او راضی می‌شود.

صلواتی خاطرنشان کرد: دختران ما هم باید فاطمه معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198846
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امید بیگی(ایلام) گفت:

    من ساکن استان ایلام هستم و این خبر اندازه ی ناراحتم کرد که انگار به خانواده من توهین شده .. امروز به بهمئی فردا به دیگر جاها .. 
    یک تومار تهیه کنید و استیضاح ی این وزیر ناکارآمد را از مجلس بخواهید

دیدگاه شما