شنبه 9 مرداد 1395 - 2:22

پیوستن چند بازیکن مؤثر به تیم فوتبال نفت گچساران

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از پیوستن چند بازیکن مؤثر به این تیم در درون دروازه، خط دفاعی، هافبک و خط حمله خبر داد.

به گزارش فارس، داریوش یزدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به برگزاری اردوی 10 روزه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران اظهار کرد: در مجموع اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم که در آماده‌سازی بازیکنان برای فصل جدید بسیار مؤثر بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم به مرور به مرز آمادگی کامل می‌رسد که با اضافه شدن چند بازیکن به خطوط مختلف مهیای حضور در مسابقات لیگ کشور خواهیم شد.

وی بیان کرد: بازیکنان جدید که نامی از آن‌ها نمی‌بریم در مرحله عقد قرارداد هستند که در درون دروازه و همچنین خطوط سه‌گانه بازیکنان مؤثری برای ما به‌شمار می‌روند.

یزدی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال نفت که سال گذشته این تیم را همراهی می‌کردند به لیگ‌های بالاتر فوتبال کشور نقل مکان کردند و 50 درصد از شاکله تیم سابق را در اختیار داشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از بازیکنان فصل گذشته این تیم رضایت دارید، خاطرنشان کرد: به یقین تیم خوبی بوده که توانسته‌اند به پلی‌اف لیگ دسته اول صعود کنند که با تزریق نیروهای جدید به تیم امیدواریم نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این که بهترین پشتیبان تیم نفت گچساران هواداران فهیم آن هستند، افزود: این تیم هوادارانی دارد که فوتبال را خوب می‌فهمند و حامی بسیار خوبی برای نفت و گاز گچساران در طول برگزاری مسابقات لیگ هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198843
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روزبه گفت:

    خوبه بازیکن گرفتن.ایا سیاست وزارت نفت اینه ک تیم فوتبال نفت گاز، گچساران بیاد لیک یک یا نه؟ کوبعد بازیکن بگیرند.

دیدگاه شما