جمعه 8 مرداد 1395 - 23:50

حضور نماینده بویراحمد، فرماندار و شهردار یاسوج در شرف آباد (+عکس)

غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز به اتفاق فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج، تنی چند از اعضای شورای اسلامی این شهر و همچنین برخی از خبرنگاران به منطقه شرف‌آباد یاسوج رفت و از نزدیک مشکلات مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش «بویر نیوز»، در این بازدید دو ساعته در هر قسمت از منطقه شرف‌آباد مردم مشکلاتی را مطرح کردند که نماینده بویراحمد نیز قول پیگیری و رفع آن‌ها را داد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با برخی از مشکلات در زمینه معابر این منطقه از جمله جدول‌‌ها و آسفالت و زیرسازی و همچنین مشکل آب شرف‌آباد آشنا شد.

13950508000073_PhotoL

 در این دیدار برخی از مردم منطقه شرف‌آباد با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی در استان خواستار پیگیری و رفع مشکلات خود شدند.

مردم دست از معارضات بردارند

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار کرد: این منطقه دارای محرومیت تاریخی در شهر یاسوج است و تاکنون کار آن‌چنانی برای رفع مشکلات شرف‌آباد صورت نگرفته است.

وی با درخواست از مردم برای کمک به شهرداری برای توسعه و آبادانی این منطقه گفت: مردم باید بدانند که در سال گذشته از محل اعتبارات ماده 180 مبلغی در اختیار استان قرار داده نشد تا بتوانیم شهرداری را برای توسعه این مناطق کمک کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید دست از برخی معارضات برای بازگشایی‌ها بردارند و در هنگام اقدامات عمرانی همکاری لازم را داشته باشند تا خدمات در نظر گرفته شده دچار مشکل نشود.

زارعی در ادامه با قول مساعد به مردم منطقه شرف‌آباد برای رفع مشکلات آن‌ها در زمینه جدول‌گذاری و آسفالت‌ معابر و همچنین شبکه‌گذاری جدید آب خاطرنشان کرد: مشکل اول منطقه شرف‌آباد آب است که باید ابتدا مشکل آب برطرف شود.

13950508000074_PhotoL

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس پیمانکار از سه جبهه در منطقه شرف‌آباد کار شبکه‌گذاری جدید آب را در دستور کار قرار می‌دهد که این کار از هفته آینده آغاز می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس به دومین اولویت برای رفع مشکلات منطقه شرف‌آباد اشاره کرد و گفت: در وهله بعد تمرکز ما بر روی آسفالت و بهسازی معابر است که مردم باید همکاری لازم را داشته باشند چرا که در تعریض‌ها باید حتما طرح جامع شهر یاسوج را مد نظر قرار دهیم.

هیچ پولی از ماده 180 به شهرداری نرسید

محمدعلی جاوید ظهر نیز در این بازدید، اظهار کرد: اعتبارات شهرداری یاسوج کفاف اقدام در همه زمینه‌ها را نمی‌دهد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج تا پیش از حضور ما حدود 35 میلیارد تومان به دستگاه‌های دیگر بدهکار بود که با تلاش شبانه‌روزی توانستیم این بدهی‌ها را تسویه کنیم.

جاوید در بخش دیگری از اظهارات خود از به حداقل رسیدن اعتبارات شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: در سال گذشته قرار بود از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 10 میلیارد تومان برای ما در نظر گرفته شود که یک هزار تومانی هم به ما تعلق نگرفت.

13950508000076_PhotoL

شهردار یاسوج تصریح کرد: از این مبلغ دو میلیارد تومان برای شرف‌آباد و عمران آن در نظر گرفته شده بود که اگر تخصیص اعتبارات ماده 180 را در سال گذشته داشتیم در خصوص اجرای آسفالت و بهسازی معابر و جدول‌گذاری کارهای زیادی انجام داده بودیم.

وی از قول مساعد نماینده مردم بویراحمد و فرماندار این شهرستان برای در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز برای این کار از محل اعتبارات استانی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات دیگر این است که مردم در برخی از تعریض‌هایی که لازم است ممانعت و مقاومت می‌کنند.

شهردار یاسوج با تأکید بر این که حتی یک سانتی‌متر در طرح تفضیلی نمی‌توان دخل و تصرف در تعریض و یا عدم تعریض معابر انجام داد از مردم خواست تا با شهرداری برای بهسازی معابر همکاری و تعامل داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198818
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیاوش گفت:

    از این قولها زیاد داده شد و فقط نزدیک اتخابات میان دنبال کار مردم

دیدگاه شما