جمعه 8 مرداد 1395 - 23:36

مرگ مادر و کودک 6 ساله براثر واژگونی پراید در بویراحمد

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر حادثه واژگونی خودروی پراید در جاده جوکال بویراحمد مادر و کودک 6 ساله جان خود را از دست دادند.

جلال پوران‌فر امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به حوادث رانندگی تعطیلات آخر هفته در استان اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های اورژانس 115 پاتاوه و مارگون یکی از روزهای پرکار خود را تجربه کردند که در حادثه واژگونی پراید در جاده جوکال شهرستان بویراحمد دو نفر فوت و سه نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به علت واژگونی پراید در جاده جوکال و نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان، مادر و پسر 6 ساله از ماشین پرت شدند و جان خود را از دست دادند، ضمن اینکه سه نفر دیگر در این حادثه مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: سرنشینان مصدوم که دو نفر آقا و یک خانم بودند توسط دو پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای مارگون و پاتاوه به بیمارستان بهشتی یاسوج منتقل شدند.

* مصدوم شدن 5 نفر در حادثه واژگونی خودرو 405

وی اضافه کرد: در حادثه دیگری واژگونی خودرو 405 موجب مصدوم شدن 5 نفر شد.

این مسؤول تصریح کرد: طبق تماس با مرکز دیسپج اورژانس دنا مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در مسیر روستای دلی‌بهرام‌بیگی به سمت پاتاوه اورژانس 115 پاتاوه به محل حادثه اعزام شدند و 5 نفر مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند

پوران‌فر اضافه کرد: حال مصدومین این حادثه خوب گزارش شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198813
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما