پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 19:34

مرد یاسوجی همسرش و خودش را کشت (+جزئیات)

وی علت اصلی این جنایت را اختلافات خانوادگی دانست و تصریح کرد: اسلحه توسط پلیس کشف و ضبط شد و اکنون امنیت در منطقه برقرار است.

مرد جوانی از اهالی شهرستان بویراحمد پس از به قتل رساندن همسر خود اقدام به خودکشی کرده و با پرت کردن خود از کوه به زندگی‌اش پایان داد.

 محمد کاظم نظری اظهار داشت: مرد جوانی در پی اختلافات خانوادگی همسر خود را با اسلحه به قتل رساند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه این افراد از اهالی روستای تنگ گنجه‌ای از توابع شهرستان بویراحمد بودند گفت: قاتل بعد از به قتل رساندن همسر خود با ماشین پراید در حوالی محل زندگی خود را از دره پرت کرد و در دم فوت کرد.

علی تاج‌الدینی نیز در این باره اظهار داشت:  امروز ساعت ۸:۳۰  صبح قاتل جوان که مردی ۳۲ ساله بود با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل همسر ۲۲ ساله خود کرد.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: قاتل بعد از اقدام به قتل همسر خود بلافاصله با خودروی سواری شخصی خود را از پرتگاه نزدیک در روستای تنگ گنجه‌ای پرت کرد و در دم فوت کرد.

وی علت اصلی این جنایت را اختلافات خانوادگی دانست و تصریح کرد: اسلحه توسط پلیس کشف و ضبط شد و اکنون امنیت در منطقه برقرار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طاها گفت:

    متاسفانه زن کشی درشهر یاسوج باب شده وهیچ گونه امنیتی برای زنان مظلوم وجود نداردواین جنایت هاهمه نتیجه حادثه قتل زن یاسوجی که توسط شوهردرخرداد 94درعسلویه به وقوع پیوسته ومتاسفانه دراستان بوشهر هنوزهیچ گونه مجازات. برای قاتل درنظرگرفته نشده ما بواسطه این سایت از مسولان می خوایم برای تحکیم کانون خانواده وهمچنین جلوگیری از چنین جرایمی خواهان مجازات قاتل در بوشهر هستیم تا عبرتی باشد برای سایرین.

  2. صادق گفت:

    مسئول محترم خبرگزاری بویرنیوز لطفا اصلاح بفرمایید: روستای گنجه ای بزرگ و نه روستای تنگ گنجه ای بزرگ

  3. يزدگرد گفت:

    اي داد و بي داد كه امارخودكشي اينقدر بالاست و يكي هم بداد اين ملت نميرسه!!!!

دیدگاه شما