پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 19:16

اهدا اعضا یک سرباز وظیفه

پیکر سرباز وظیفه “محمد حصاری” از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان “تنکابن”، که بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته و دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز برای اهداء عضو به تهران منتقل شد.

به گزارش مهر ساعت ۲۰ و ۴۷ دقیقه روز دوشنبه ۲۸ تیرماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان تنکابن، مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در بخش “نشتارود”، ماموران فرماندهی انتظامی بخش، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
این گزارش حاکی است، ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سفید رنگ با یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی فردی به نام “محمدرضا– س” و سرنشینی فردی دیگر به نام”محمد حصاری” هر دو از سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان، به شدت برخورد کرد.
در این سانحه راکب موتور سیکلت از ناحیه دست و پا و سرنشین موتور سیکلت از ناحیه سر به شدت مصدوم، که با حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.
با انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان شهید “رجایی”، سرباز وظیفه “محمد حصاری” که از ناحیه سر به شدت مصدوم شد بود، به کما رفت.
براساس این گزارش، پس از گذشت ۱۰ روز از وقوع حادثه، برابر اعلام پزشکان معالج، این سرباز وطن دچار مرگ مغزی شد که با موافقت خانواده اش پیکرش برای اهداء عضو به بیماران نیازمند صبح امروز به بیمارستان امام خمینی ( ره) تهران منتقل شد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198731
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما