جمعه 8 مرداد 1395 - 0:13

جلسه مشترک اعضاي كانون فرهيختگان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا تهران + عکس

جلسه مشترک اعضاي كانون فرهيختگان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا تهران و مسئولین پژوهشگاههای بسیج جامعه پزشکی کشوردر محل دفتر ریاست این بیمارستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سید فرزاد نجات نیا دبیر کانون فرهیختگان ضمن تشکر از حضور دانشجویان دانشگاه های تهران و قدردانی از رییس بیمارستان خاتم الانبیا و مسئولین پژوهشگاههای بسيج جامعه پزشکی به جهت اختصاص وقت ملاقات،  به معرفی كانون فرهيختگان و اهداف تشکیل آن وچگونگی همکاری با اردوهای جهادی دانشگاههای تهران در استان پرداخت.

وی اذعان کرد: دانشجویان در هوای نامساعد و در زمان اوقات فراغت در تیرماه تابستان که طبیعتا باید در کنار خانواده های خویش باشند، به مناطق محروم جهت امر خداپسندانه خدمت صادقانه به ولي نعمتان (به تعبیر بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی) عزیمت می کنند. ولذا این جریان را از برکات نظام ولایی و یکی از رویش های انقلاب اسلامی، و کادر سازی برای آینده مملکت اسلامی دانست.

وی به بیان نیازها و اولویتهای منطقه هدف و تشریح كارگروه‌هاي [فرهنگی و آموزش – سلامت- کشاورزی و دامپروری با رویکرد اقتصاد بومی خانوار- عمرانی -منابع انسانی]جهت خدمت رساني پرداخت. در این بین دانشجویان ضمن تبین اهداف اردوهای جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد به چک لیستی از امکانات مورد نیاز برای هرچه بهتر برگزاري اردوی پیش رو پرداختند.

در ادامه دکتر کولیوند رییس بیمارستان خاتم الانبیا پس از استماع نقطه نظرات و درخواست های اعضای کانون فرهیختگان و دانشجویان خاطر نشان کرد: از همه ظرفیت های مجموعه تحت مدیریت خود برای کمک به این حرکت خداپسندانه و مورد سفارش مقام معظم رهبری حمایت لازم را به انجام رساند .

تصمیمات اخذ شده:

1- مقرر شد بیمارستان خاتم الانبیا و بسیج جامعه پزشکی کشور اقلام مورد نیاز اردوی جهادی از جمله امکانات دارویی و سخت افزاری برای تیم در مانی (پزشکی و دندانپزشکی و علوم پزشکی) ظرف دو روز آینده ابلاغ نمایند.

2- از طریق رییس بیمارستان خاتم الانبیا هماهنگی لازم با بنیاد برکت و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور برای انعقاد جلسات مشترک با اعضاي كانون و دانشجویان و اقدام برای مساعدت های لازم انجام گرفت.

3-مقرر گردید تعدادی از دانشجویان پرستاری و علوم پزشکی مناطق محروم هدف توسط کارگروه منابع انسانی در زمان اردوی جهادی جهت استفاده و بهره گیری لازم به رییس بیمارستان خاتم الانبیا معرفی گردند.

در پایان جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت.

photo_2016-07-28_16-10-04 photo_2016-07-28_16-10-07 photo_2016-07-28_16-10-10 photo_2016-07-28_16-10-12

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما