پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 13:29

انتقاد اصولگرایان از این اقدام شعاری احمدی نژاد (+عکس)

محمود احمدی نژاد که 10 ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری 96 جلسات سیاسی با همفکرانش را افزایش داده و حضور در انظار عمومی را به اوج رسانده، در برخی مراسم و یادبودهای مربوط به شهدای مدافع حرم نیز شرکت کرده است.

به گزارش بویرنیوز، سایت اصولگرای صراط نوشت، احمدی نژاد علاوه بر حضور در منزل و یادبود شهید باقری که پیشتر محافظ خود او بنیز بود، در شهر آمل برنامه های متعددی درباره مدافعان حرم و دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم داشت.

درباره حضور احمدی‌نژاد در یادواره شهدای مدافع حرم/ چرا وقت
سخنرانى احمدی نژاد در یادواره شهدای مدافع حرم در مصلای شهر آمل/ فروردین 95

در این خصوص، محمد ایمانی روزنامه نگار اصولگرا در یادداشتی به این اقدامات واکنش نشان داده که البته هواداران شناخته شده احمدی نژاد آن را برنتابیده و هجمه ها در فضای مجازی به نویسنده تحلیل را سازماندهی کرده اند.

به گزارش صراط، نمایندگان ویژه احمدی نژاد در یک مقطع زمانی خاص از کشورهای برخی دیکتاتورهای منطقه از جمله مصر در زمان حسنی مبارک و یمن در زمان علی عبدالله صالح دیدار کردند اما هرگز به سوریه قدم نگذاشتند. جالب اینکه دیکتاتورهای مذکور اندکی پس از تلاش دولت احمدی نژاد برای برقراری و گسترش روابط با آنها در موج بیداری اسلامی غرق شدند.

محمد ایمانی در این باره نوشته است: آقای احمدی نژاد در بحبوحه بیداری اسلامی فرستادگان ویژه ای در تراز بقایی و… را به دربار دیکتاتورهای یمن و اردن فرستاد اما حاضر نشد از مقاومت بشار اسد در مقابل جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل حمایت کند یا هیئتی به دمشق بفرستد با وجود اینکه از او خواسته شد. حال ایشان چگونه در یادواره شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) شرکت می کند؟ آیا او  3-4 سال پیش نمی دانست جنگ سوریه نبرد دفاع از حرم است؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    بابا حرف اینو دیگہ نزنید اہ اہ

  2. علی گفت:

    درود بر دکتر احمدی نژاد، انشاله سال 96 همدیگر را خواهیم دید 

  3. بنده خدا گفت:

    ترا بخدا د نهلیت تا یو نیا دم ریمو که و یاد 8 سال فلاکت و خاک بر سریمو ایفتیم

  4. اسفندیار گفت:

    احمدی نژاد باز سر برون کند
    این جوانه آسفالت واژگون کند

دیدگاه شما