پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 12:35

سه ادعاي بزرگ تاج گردون در يك هفته!/ از وعده «ايجاد 10 هزار شغل» تا «افتتاح هایپر مارکت» و گاف جالب میرشکال!

گروه اقتصادي – هفته ای که گذشت به لطف تعطیلات مجلس و حضور نمایندگان استان در مرکز استان، جلسات زیادی برگزار شد و به تبع آن اخبار زیادی نیز منتشر شد.

به گزارش «بویر نیوز»، در میان همه اخبار، سخنان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیش از سایر مسئولان در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت و البته انتشار هماهنگ سخنان وی در برخی رسانه ها این موضوع را ملموس تر کرده است و در واقع شبکه های متحد رسانه ای به خوبی توانسته اند، تاج گردون را در کانون سرخط خبرها قرار دهند.

اما در همین هفته چهار خبر از تاج گردون بیش از همه اخبار مورد توجه مردم قرار گرفت و واکنش های نیز در پی داشت که به اختصار به این اخبار و تحلیل آنها نیم نگاهی انداخته ایم.

1 – غلام رضا تاجگردون در جلسه برنامه ریزی چهارساله شهرستان گچساران مدعی شد با برنامه ریزی انجام شده در چهار سال آینده بیش از ۱۰ هزار شغل (10 تا 15 هزار شغل) در این شهرستان ایجاد می شود.

این موضوع از سه جهت قابل توجه قرار گرفته است؛ اول اینکه تاج گردون این آمار را فقط برای شهرستان گچساران اعلام کرده است و شهرستان باشت را در آن سهیم ندانسته است! دوم اینکه وی می داند شهرستان گچساران بیش از 17 هزار بیکار دارد و آمار بیکاری اش در صدر شهرستان های استان است و سوم اینکه در دوره اول نمایندگی تاج گردون این آمار افزایش یافته شد و تعداد بیکاران گچسارانی در دوره نمایندگی تاج گردون بیشتر شده است.

2 – نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در اظهار نظر دیگری گفت: ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه و ۶۵ کیلومتر راه اصلی در این دو شهرستان ساخته می شود.

این ادعا هم به دلیل اینکه محور باشت و گچساران چند سال است ناتمام مانده است با واکنش مخاطبان مواجه شد. شایان ذکر است؛ در حالی تاج گردون از ساخت 170 کیلومتر بزرگراه در دو شهرستان طی 4 سال سخن گفته است که طول کل بزرگراههای استان 93 کیلومتر است که طی 38 سال پس از انقلاب ساخته شده است.

3 – نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اگر پارک علم و فناوری تا آذرماه امسال در مرکز استان راه‌اندازی نشود آن را در گچساران راه‌اندازی می‌کنم.

این اظهار نظر را گاف هفته تاج گردون باید نامید چرا که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گویا از اینکه پارک علم و فناوری هیچ ارتباطی با دانشگاه یاسوج ندارد و خود متولی دارد و رئیس آن نیز مشخص است که زیر نظر استانداری فعالیت می کند، کاملا بی اطلاع است! البته پاسخ های مفصل تری نیز در این باره در دیدگاه ها برای تاج گردون آمد.

4 – تاج گردون فروشگاه هایپر مارکت گچساران را افتتاح کرد.

انتشار این خبر به همراه تصاویر آن با واکنش های متعددی همراه بود که بعضا طنزهای توهین آمیزی نیز در شبکه های مجازی درباره وی منتشر شد. برخی آن را با وعده ایجاد 10 – 15 هزار شغل مقایسه کرده بودند و برخی نیز به شوخی قیمت شامپو و صابون گلنار را از تاج گردون جویا شده بودند.

https://boyernews.com/wp-content/uploads/IMG_3411.jpg

مخاطبان در نقدهای خود از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خواستار پیگیری و به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ از جمله پتروشیمی گچساران که سال هاست بر زمین مانده است، شدند و آن را با پروژه های بزرگی از جمله راه آهن و کارخانه های سیمان و آجر در شهرستان های دیگر مقایسه کردند.

کلیت نظرات این اقدام را نوعی بازی رسانه ای و تبلیغاتی دانسته بودند و به طعنه از وی خواستند تا در افتتاحیه دکه های سیگار فروشی هم شرکت کند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نان قرضی خور گفت:

    خدا قدیمی ها را بیامرزد که گفتند سنگ بزرگ نشانه نزدنه/ یک
    دیالوگ معروف بود که می گفت دروغ های بزرگ قابل باور ترند. دکتر جان بر بدخواهش لعنت که نخواد اینکارا بشه اما اگه نشه ما می مونیم و سر شیره مالی شدمون و ریشی که شما بهش خندیدی! راستی دکتر جان دیگه فامیلی داری استخدام نشده باشه؟

  2. ع رضا نیا گفت:

    این گافها را از احمدی نژاد یادگرفته چون ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

  3. ناشناس گفت:

    تاجگردون یه چیزی در مورد پارک علم و فناوری شنیده ولی از صحبتهاش مشخصه اصلا نمیدونه پارک علم و فناوری چیه و تاسیس و راه اندازی آن وظیفه چه نهادی است.یکی نیست بگه حرف مفت هم حد و حساب داره

  4. اصلاحات گفت:

    افتتاح هایپر مارکت خیلی کار بزرگیه به اندازه افتتاح بزرگترین پتروشیمی کشور…راستی شامپو پاوه هم داره؟؟

  5. بصیرت گفت:

    تاجگردون هکم مثل بقیه مگه همشون نگفتن ایران راگلستتان میکنیم نکردن کی بازخواستشون کردکه تاجگردون رابازخواست کنند اینهم لاف درغربت بده درشهرخودکه بدنیست اگرتاجگردون دردوران نمایندگی جزیک عده خاص ونورچشمی راشغل دادکه همین حالاهم برای بعضیهاکم نمیزاره اگرتاجگردون دراین چهارسال هزارنفرراباضابطه به شغل رساندبایستی مجسمه ای ازطلا ازش ساخته بشه ودرتمام میدانهانصب کرد چراتاجگردون  این ادعاهارانداشته باشه مگربابقیه مدیران فرق داره اونااینهمه وعده دادن وباوعده هاشون رئیس جمهورووزیرمیشن این بنده خدانماینده مجلس شده حتی اگه. قول نداده بودهم رایمی اورد متاسفانه وعده ووعیدشده افت جامعه  بااین وعده ها به شعورعمومی توهین میشه

  6. مهندس گفت:

    دکتر لطفا قیمت چیپس و پفک را مدیریت کنید و نزارید بیش از این گرون بشه ژلت هم همینطور مردم تحت فشارن نزار گرون تر بشه.دکتر لطفادبهش بگو بستنی کیم هم بیاره ما خیلی دوست داریم

  7. مهمان گفت:

    شاید بعضی ها نمی دانند 10000 شغل چند تاست.

  8. مهمان گفت:

    سکوت بهترین مصاحبه است. مسئولین محترم در جلسات فقط سکوت کنند.

  9. التماس تفکر گفت:

    سکوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  10. اميري گفت:

    با سلام و احترام 
    كإرهاي بزرگ از مردان بزرگ دكتر از مردان بزرگ و ملي اين مرز بوم است و اطلاعات قوي دارد ميتواندانشاالله 
    روزی دانشمندی آزمایش جالبی انجام داد. 
    یک شیشه وسطِ یک آکواریوم بزرگ گذاشت و آن را دو نیم کرد.

    در یک سمت، ماهی بزرگی قرار داد و در سمت دیگر ” یک ماهی کوچک ” که غذای مورد علاقه ی ماهی بزرگ بود بود.

    ماهی بزرگ، بارها به ماهی کوچک حمله کرد و هر بار به دیوار نامرئی(شیشه ای) برخورد کرد تا اینکه دیگر ناامید شده و از حمله دست کشید.

    او دیگر باور کرده بود که شکار آن ماهی کوچک محال و غیر ممکن است
    دانشمند دیوار حائل را برداشت. ولی ماهی بزرگ دیگر هیچ وقت به سمت ماهی کوچک نرفت
    دیواری که در ذهنش بین او و ماهی کوچک ساخته شده بود بسیار محکم تر از آن دیوار شیشه ای بود …
    برای انجامِ کارهایی که محال به نظر می رسند، فقط کافی ست؛
    دیوارِ ذهنی خود را برداریم

  11. انصاری گفت:

    آقای تاجگردون برای ده هزار شغل برنامه ریزی کرده است و توانایی لازم را هم دارد. بسیاری از مدیران و کارشناسان به ایشان کمک می کنند.

دیدگاه شما