پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 10:59

گوهرکانی: کمبود مرغ گرم شایعه است!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شایعاتی مبنی بر عدم وجود مرغ در بازار استان، گفت: این موضوع حقیقت نداشته و نباید رسانه‌ها به آن دامن بزنند.

gohargani - 12

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، جعفر گوهرگانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تأمین و امنیت مواد غذایی از مزرعه تا سفره یکی از رسالت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه‌مندی از برخی رسانه‌ها، گفت: برخی رسانه‌ها بر اساس شایعات و بدون مشخص شدن حقیقت هر خبری که می‌شنوند را انعکاس می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر گردشگر، مسافر و یا یکی از همشهریان کمبودی را گزارش کردند باید ابتدا توسط متولیان و دستگاه‌های مربوطه به‌درستی پیگیری و بررسی شود و چنانچه آن موضوع حقیقت داشت رسانه‌ای شود ضمن اینکه رسانه‌ها نباید به شایعات دامن بزنند.

این مسئول یکی از این موارد را کمبود مرغ گرم در بازار عنوان کرد و بیان داشت: مثلاً چند روز پیش موضوع کمبود مرغ به ‌صورت گسترده در رسانه‌ها انعکاس یافت که در واقع چنین نبود ضمن اینکه ممکن است در مکانی خاص از استان کمبودی باشد ولی نباید آن را به کل استان تعمیم داد.

گوهرگانی با بیان اینکه اغلب این شایعات مربوط به تعطیلات عید فطر بود، یادآور شد: تاکنون سابقه نداشت در یک‌شب 700 رأس دام سبک در استان کشتار شود که ما این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: یک روز قبل از عید فطر و یک روز بعدازآن، 53 تن و روز عید فطر حدود 63 تن مرغ گرم وارد بازار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌چنین مصرف روزهای عادی مرغ منجمد پنج‌تن بود که ما در ایام تعطیلات عید فطر حدود 25 تن مرغ منجمد وارد بازار کردیم.

گوهرگانی تصریح کرد: در زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر عدم وجود مرغ گرم در بازار به دست ما رسید دست‌به‌کار شده و از 16 یا 17 عامل در بازار بازدید کردیم ولی هیچ کمبودی نبود.

وی از مردم و به‌خصوص رسانه‌ها خواست قبل از انعکاس اخبار از صحت و حقیقت آن مطمئن شده و سپس آن را انعکاس دهند تا باعث تخریب نشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198687
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست دانا گفت:

    آقای گوهرگانی،بسیار جای تعجب است که قیمت مرغ را ۸۷۰۰تومان مصوب کردید،واقعا برای شما و مجموعه شما متاسفم،این در حالیست که وزیر جهاد کشاورزی و وزیر تعاون گفته مرغ بیش از هفت هزار تومان نباید باشه.

  2. گچساران گفت:

    همین مرغ گرم الان در شیراز 9200 تومان فروش میره، در بندرعباس بالای ده هزار تومانه

  3. عبداله گفت:

    دروغ بس

  4. ناشناس گفت:

    دلیل اصلی گرانی مرغ چیست این درحالی است که مرغ منجمد باقیمت حداکثر5500 تومان در بازار وجود دارد وکیفیت ان ازمرغ گرم کمترنیست

  5. بویراحمد گرمسیر گفت:

    مدیر توانایی  مانند دکتر گوهرگانی تلاطم بازار مرغ را طی چند روز آتی آرام میکند

  6. ناشناس گفت:

    همه چیز شایعه هست اصلا واقعیت وجود نداره.

  7. ناشناس گفت:

    بابا خروس کم شده نه مرغ

دیدگاه شما