پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 3:49

انتقاد شدید عدل هاشمی از آب و فاضلاب شهری

نماینده مردم چرام در مجلس با انتقاد شدید از اداره آب و فاضلاب شهری در خصوص عمل نکردن به وعده خود در ساماندهی و تامین آب شرب سرفاریاب، گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن آب شرب این بخش باید تامین و مشکل آن رفع شود.

به گزارش بویر نیوز، عدل هاشمی‌پور در حاشیه نشست شورای اداری در جمع خبرنگاران با اشاره به جاده سرفاریاب به یاسوج و با بیان اینکه پیچ‌های خطرناک آب حیات باید برداشته شود، اظهار کرد: عمق محرومیت در بخش سرفاریاب علیرغم تلاش مدیران و نمایندگان قبلی بالاست و روستاهای بیدانجیر، طسوج و سایر مناطق از راه روستایی مناسب برخوردار نیستند.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی به عملیات اجرایی جاده طسوج و چاسخار و همچنین بیدانجیر اشاره کرد و عنوان داشت: به زودی راه این روستاها به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با تاکید بر خسارت‌های فراوان لوله سراسری گاز به مردم سرفاریاب، خاطرنشان کرد: طی مکاتبه‌ای با جناب زنگنه، خواهان ایجاد بستر مناسب برای استفاده از مزایای گذر این لوله از سرفاریاب خواهم شد.

هاشمی‌پور با انتقاد شدید از اداره آب و فاضلاب شهری در خصوص عمل نکردن به وعده خود در ساماندهی و تامین آب شرب سرفاریاب، گفت: در سریعترین زمان ممکن آب شرب این بخش باید تامین و رفع مشکل شود.

وی در ادامه به معادن سرفاریاب نیز اشاره داشت و افزود: دپوی معدن بوکسیت سرفاریاب خارج شده و از دپو کردن دوباره و فعالیت پیمانکار تا تعیین تکلیف این معدن جلوگیری می‌شود.

نماینده مردم چرام در مجلس همچنین اختصاص آمبولانس را برای مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ یادآور شد و ابراز کرد: به زودی یک دستگاه آمبولانس در اختیار درمانگاه سرفاریاب قرار می‌گیرد.  هاشمی‌پور، ساخت مسجد، مدرسه و حسینیه را نیز به مردم سرفاریاب نوید داد و گفت: باید با همدلی و دور از تنش‌های سیاسی و قبیله‌ای کهگیلویه را بسازیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما