چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 21:24

واکنش یکی از کارکنان به خبر اعزام 4 مدیر به خارج از کشور برای کوهنوردی

با انتشار یک خبر با رو تیتر حیف و میل بیت المال! مدعی شد ۴ نفر از مدیران یکی از نهادهای دولتی در استان و در قالب تیم کوهنوردی قرار است به کشور گرجستان اعزام شوند.

رییس هیات مدیره گروه کوهنوردی سلامت کوهستان به شایعه منتشر شده در یک سایت خبری واکنش نشان داد و در یادداشتی کوتاه تاکید نمود:  حتی یک ریال از هیچ سازمان دولتی  نگرفتیم و مرخصی استحقاقی هم نوشته و هزینه سفرمان را هم خودمان تامین کردیم! اینها می خواهند ورزش نوپای کوهنوردی استان را زمین گیر کنند.

به گزارش بویرنیوز؛  متن کامل  یادداشت کوتاه محمد رضا قلعه گلاب به شرح زیر است:

از عکس العمل به جای دوستان در مقابل خبر  کذب  یک سایت محلی سایت استان که با درج یک خبر سراسر کذب سعی در تشویش اذهان عمومی و ضربه به ورزش نوپای کوهنوردی استان را دارد تشکر می کنم.

بنده به عنوان رئیس هیات مدیره گروه کوهنوردی سلامت کوهستان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام می دارم تیم اعزامی گروه سلامت کوهستان بدون دریافت حتی یک ریال از هیچ سازمان دولتی وبامرخصی استحقاقی  با ۲۱ نفر کوهنورد متشکل از مدیران، کارمندان و افراد غیر شاغل یا شاغل در سایر ادارات استان عازم صعود به دومین کوه بلند قاره اروپا هست.

کلیه هزینه سفر از طریق همنوردان اعزامی تامین شده و درج خبر کذب و ناپسند را از این سایت مسبوق به سابقه در زمینه نشر اکاذیب را قویا محکوم کرده و اقدام ایشان توطئه ای آشکار در زمینه تضعیف کوهنوردی استان می دانم و امیدوارم دوستداران ورزش کوهنوردی با انجام واکنش مناسب در رسانه های محلی و شبکه های مجازی پاسخ مناسبی به این شایعه پراکنان دهند.

گفتنی است یکی از سایت های محلی با انتشار یک خبر با رو تیتر حیف و میل بیت المال! مدعی شد ۴ نفر از مدیران یکی از نهادهای دولتی در استان و در قالب تیم کوهنوردی قرار است به کشور گرجستان اعزام شوند.

این در حالی است که  گروه کوهنوردی سلامت کوهستان،  بهترین گروه کوهنوردی استان با سابقه ای متمادی، معلوم و محبوب در ارتقا و ترویج ورزش های همگانی به ویژه کوهنوردی،  نهادینه نمودن فرهنگ پیاده روی با حضور  بیش از ۲۸۰ عضو فعال و ۹عضو هیئت رئیسه، زیر نظر دو نهاد هیئت کوهنوردی و مرکز بهداشت درون استان و مطابق با اساسنامه و آیین نامه داخلی تحت نظر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور فعالیت می کند.

بویرنیوز به نقل از یکی از سایت های استانی به درج این خبر اقدام کرده بود که لازم می دانیم از کوهنوردان عزیز پوزش بطلبیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198633
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود خدا بر بویر نیوز که همیشه منصفانه دنبال حق و حقیقت بوده است. امان از شایعات بی اساس برخی افراد خدانشناس

  2. حامی کوهنوردان گفت:

    باید از رسانه بویرنیوز تشکر کرد که هم شفاف سازی کرده و از اون بندگون خدا رفع اتهام کرده و هم با صداقت خبر نادرست قبلی را اصلاح کرده و عذرخواهی هم کرده. به این می گن رسانه وظیفه شناس.

  3. حامی کوهنوردی گفت:

    واقعا شجاعت بویر نیوز در قبول اشتباه و جبران اشتباه ستودنی هست.
    با آرزوی سلامتی برای عزیزان ورزشکار کوهنورد که با علاقه و با تحمل سختی ها و پرداخت همه هزینه ها عاشق کوه و طبیعت هستند.
    نگران اون برداشت اشتباه یک نفر هم نباشند وقتی خدا با اونهاست.

دیدگاه شما