چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 17:18

تب بالای گرایش به رشته تجربی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تب گرایش به رشته تجریی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالا است.

به گزارش بویرنیوز، هادی زارع‌پور صبح امروز در مراسم آغاز به‌کار چهار پایگاه تقویت بنیه علمی در این شهرستان اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مستعد و با پتانسیل بالا در حوزه تحصیل و علم‌آموزی بوده که تحقق کامل این امر نیازمند همکاری همگانی است.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه‌های تقویت بنیه علمی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به جایگاه کنونی این استان در رتبه کنکور نسبت به دیگر استان‌ها، آغاز به‌کار پایگاه‌های تقویت بنیه علمی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمد جایگاه مناسبی در میان دیگر استان‌ها در کنکور ندارد و این علی‌رغم درخشش سال گذشته این استان در کنکور است.

زارع‌پور راه‌اندازی مراکز تقویت بنیه علمی را گامی اساسی برای تقویت تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای جایگاه کنکور دانست و افزود: در این خصوص در دیگر نقاط استان نیز برنامه‌های در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گچساران و یاسوج دارای 6 پایگاه تقویت بنیه علمی است، گفت: در این خصوص در شهرستان کهگیلویه نیز پیش‌بینی راه‌اندازی پایگاه تقویت بنیه علمی در دست بررسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تب گرایش به رشته تجریی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالا است، گفت: میانگین کشوری دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در رشته تجربی 46/45 بوده در حالی که در استان کهگیلویه و بویراحمد بالای 56 درصد معادل 10 درصد بالاتر از سطح کشوری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198587
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منطقی گفت:

    خب وقتی پزشکان اینطور پول پارو میکنن درمان هم که نمیکنن مسولیت هم که ندارن و نمی پذیرن کدوم عقل و منطق چیزی غیر از این انتخاب میکنه

  2. رضا گفت:

    اقاي مدير كل شما ميخواهيد براي مردم تعيين تكليف كنيد؟ اصلا شما چكاره هستيد كه مي خواهيد براي اينده مردم تصميم بگيريد؟ شما فقط براي جابجايي و انتخاي روساي ادارات خودتون ساخته شديد نه برا تعيين رشته دانش اموزان

  3. امیر گفت:

    فوق لیسان دارم دانشگاه دولتی هم خوندم داخل این گرما دارام توی عسلویه واسه ماهی 1200جوشکاری میکنم .. اقا گول مسولین رو نخورید برید تجربی پسر عموم با من بود رفت تجربی پزشک عمومیه داخل طرحش ماهی هشتمن بهش میدن …

دیدگاه شما