چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 17:12

اشتغال 3 هزار نفر در یاسوج فراهم شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احداث مرکز تجاری یاسوج زمینه اشتغال سه هزار نفر در این شهر فراهم می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست با گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر از ساخت مرکز تجاری یاسوج توسط این گروه سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: احداث مجتمع تفریحی، رفاهی، خدماتی در زمین تأمین اجتماعی خیابان فردوسی یاسوج یکی از دغدغه‌های مسؤولان استان بود که به همت این گروه سرمایه‌گذاری مرکز تجاری یاسوج در این مکان احداث می‌شود.

استاندار کهگلویه و بویراحمد رویکرد اصلی استان را حمایت از سرمایه‌گذاران دانست و اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران جزء وظایف اصلی مسؤولان استان است، بدین منظور ما از سرمایه‌گذاری در استان به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نباید مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران در استان ایجاد شود، گفت: ایجاد مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران خلاف قاعده است و نباید بروکراسی‌های اداری مانعی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج فاقد سینما است، گفت: به همت این گروه سرمایه‌گذاری سینما و پارکینگ که یکی دیگر از نیازهای اساسی این شهر است احداث می‌شود.

خادمی با اشاره به مزایای اجرای این مرکز تجاری افزود: این مرکز تجاری و تفریحی مزایای فراوانی دیگری از جمله ایجاد فضاهای ورزشی، تفریحی و رفاهی دارد و هیچ عقل سلیمی در استان نباید با اجرای این طرح مخالفت کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به میزان اشتغالزایی این طرح اشاره کرد و افزود: میزان اشتغالزایی این طرح بالای 3 هزار نفر است، در حالی که با احداث کارخانه‌های پتروشیمی 300 نفر به کار گرفته می‌شوند.

وی با بزرگ ارزیابی کردن اجرای این طرح توسط سازمان اقتصادی کوثر، گفت: میزان اشتغالزایی این طرح بزرگ 10 برابر ایجاد کارخانه پتروشیمی است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح جزء پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان است و در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود.

خادمی در پایان بر همکاری همه دستگاه‌های استان برای احداث این مرکز تأکید کرد و گفت: مجموعه استان نهایت همکاری خود را در این طرح انجام می‌دهد و می‌طلبد سرمایه‌گذاران طبق نقشه پیش بروند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198580
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقگو گفت:

    بزه نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد

دیدگاه شما