چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 11:07

سامسونگ گوشی Galaxy J2 Pro‌ را معرفی کرد

شرکت سامسونگ چند وقتی است که نسخه‌ی پروی برخی گوشی‌های خودش را راهی بازار می‌کند.

این شرکت قبلا گوشی‌های On5، On7 و مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J3 را در مدل Pro عرضه کرده بود. اکنون نوبت به گوشی گلکسی J2 رسیده تا یک مدل Pro داشته باشد.

این گوشی یک قابلیت ویژه داشت و آن «اسمارت گلو» (Smart Glow) بود. حلقه‌ای که دور دوربین پشت قرار داشت و با توجه به اعلان‌هایی که دریافت می‌شد، رنگ آن تغییر می‌کرد. به این ترتیب کاربر متوجه می‌شد که چه اعلانی برایش آمده است.

گوشی J2 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی Super AMOLED‌ با کیفیت ۷۲۰ بهره می‌برد. یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز هم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی با اندروید ۶٫۰ راهی بازار می‌شود و به قابلیت Turbo Speed  و S Bike مجهز شده است. قابلیت Turbo Speed سرعت اجرای برنامه‌ها را بالا می‌برد. قابلیت S Bike هم در حالتی استفاده می‌شود که کاربر سوار دوچرخه است.

این گوشی از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و ۲ گیگابایت رم دارد. لازم به ذکر است که مدل معمولی این گوشی ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱٫۵ گیگابایت رم داشت. تلفن همراه هوشمند گلکسی J2 Pro با قیمت ۱۵۰ دلار در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198568
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما