چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 9:36

برخورد ویژه با بنگاه‌های متخلف معاملات املاک و خودرو در کهگیلویه و بویراحمد

کرمی بخشی از مشکل را مربوط به خود شاکیان دانست و گفت: نباید مردم فریب برخی از افراد متقلب را خورده و مال و زندگی خود را به حراج بگذارند.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حجم شکایت‌ از بنگاه‌ها از برخورد با بنگاه‌های متخلف معاملات املاک و خودرو در این استان خبر داد.

مهرداد کرمی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حجم انبوهی از پرونده‌ها که مربوط به بنگاه‌های معاملاتی است، اظهار کرد: اولین گلایه ما از دستگاه‌های اجرایی است که به صورت فله‌ای برای برخی افراد بدون صلاحیت پروانه فعالیت در این حرفه صادر کرده‌اند.

وی گفت: هر چند تعداد بسیاری از این بنگاه‌ها کار خود را به صورت قانونی انجام می‌دهند اما برخی دیگر برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: هر روزه تعدادی از شهروندان به ما مراجعه کرده و از تقلب‌هایی که در برخی بنگاه‌ها صورت می‌گیرد شکایت می‌کنند که متأسفانه عملکرد بسیار بد برخی از بنگاه‌ها موجب بدنام شدن این صنف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی برای برخورد با این دسته از بنگاه‌ها خبر داد و گفت: به صورت ویژه این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم چرا که مردم شکایات بسیاری از عملکرد بنگاه‌ها به ویژه در شهر یاسوج مرکز استان دارند.

کرمی بخشی از مشکل را مربوط به خود شاکیان دانست و گفت: نباید مردم فریب برخی از افراد متقلب را خورده و مال و زندگی خود را به حراج بگذارند.

وی افزود: قبل از این که افراد فریب متقلبان را بخورند بهتر است با افراد آگاه برای هر گونه معامله ملک و خودرو مشورت لازم را داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198530
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما