چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 2:54

اقدام عجیب یک دستگاه دولتی در کهگیلویه و بویراحمد/ اعزام 4 مدیر به خارج از کشور برای کوهنوردی

در یک اقدام عجیب یکی از دستگاههای دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد 4 نفر از مدیران خود را به بهانه کوهنوردی به سفر خارج از کشور می‌فرستد.

به گزارش «بویر نیوز»، 4 نفر از مدیران یکی از نهادهای دولتی در استان و در قالب تیم کوهنوردی قرار است به کشور گرجستان اعزام شوند.

این در حالی است که ایران خود یکی از کشورهایی است که مقصد تیم‌ها و کوهنوردان مختلف دنیا است و سالانه بسیاری از افراد برای صعود و فتح کوههای نظیر دماوند و دنا به ایران و حتی به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند.

با توجه به اینکه امسال از سوی رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی نامیده شده مشخص نیست چرا بودجه بیت‌المال در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد باید صرف هزینه تفریح مدیرانی شود که احتمالاً از فیش های حقوقی بالایی نیز برخوردار هستند.

باید پرسید که اگر واقعا این مدیران به دنبال ورزش و تندرستی هستند (که در بودجه هر دستگاه دولتی سهم ورزش کارکنان آمده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت) چرا همین استان و یا نهایتا تهران و دماوند را برای برنامه کوهنوردی خود انتخاب نکرده‌اند؟ و آیا کارمندان عادی نیز در زمره این گونه سفرها می‌توانند باشند یا این گونه سفرها مختص مدیران است؟!

از سوی دیگر با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور به استان و اینکه اکثر دستگاههای دولتی و حتی مردم عادی در آماده باش برای این سفر هستند، چرا مدیران این دستگاه دولتی می‌خواهند به سفر خارج از کشور بروند؟

سایت استان با انتشار این گزارش در پایان نوشته است: مشخص نیست استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این سفر هست یا نه ولی انتظاری که از استاندار و مجموعه مدیریتی وی می‌رود این است که سریعاً جلوی این گونه هزینه ها و ریخت و پاش های دولتی را گرفته و تذکری جدی به این مدیران نیز داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198517
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما