سه شنبه 5 مرداد 1395 - 10:57

رئیس جدید فنی‌وحرفه‌ای چرام منصوب شد

طی حکمی، علی گرامی‌نسب به عنوان رئیس فنی‌وحرفه‌ای چرام معرفی شد.

به گزارش بوير نيوز، صبح امروز آیین تودیع و معارفه رئیس فنی‌وحرفه‌ای شهرستان چرام با حضور فرماندار، مدیرکل سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین طی حکمی، علی گرامی‌نسب به عنوان رئیس فنی‌وحرفه‌ای چرام معرفی شد.

ابراهیم فتاح‌پور در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات متین موسوی رئیس سابق فنی‌وحرفه‌ای چرام و با بیان اینکه صندلی‌ها ماندگار نیستند و همه ما باید روزی خداحافظی کنیم، اظهار کرد: قرار است دوست خوبمان آقای گرامی‌نسب سکان خدمت‌گزاری در فنی‌وحرفه‌ای چرام را بر عهده گیرند که امیدواریم با تعامل و همکاری و تدبیر خوبی که در این زمینه دارند، ادامه دهنده راه جناب موسوی باشند.

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که یکی از مهمترین ویژگی‌های یک انسان که می‌خواهد مبنای مدیریت را داشته باشد، رک گویی و صداقت است، عنوان داشت: خرسند هستیم که مهمترین ویژگی رئیس جدید فنی‌وحرفه‌ای چرام، رک‌گویی و صداقت وی بوده که برای ما خیلی مهم است.

وی با تأکید بر اینکه امروز با این نظام جدید آموزشی، بحث فنی‌وحرفه‌ای در کشور مهم بوده و بیشتر مد نظر است، خاطرنشان کرد: هر دولتی متناسب با ارزش‌هایی که دارد و اهدافی که تعیین کرده است، تیم کاری خود را می‌چیند.

فتاح‌پور تصریح کرد: همه دولت‌ها ابزاری در خدمت نظام هستند و ما امیدواریم آقای گرامی‌نسب برابر با تعهدی که همراه با انسانیت است از خدمات دولت دفاع کند.

مسؤول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به وضعیت نامناسب فضای سازمان فنی‌وحرفه‌ای در چرام و با تأکید بر اینکه برای آموزش مدیر جمهوری اسلامی هزینه شده، کار کرده و تجربه دارد، گفت: نباید به همین راحتی مدیران را به امان خدا رها کنیم، از مدیرکل محترم سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای انتظار داریم با توجه به زبان ارتباطی قوی که در سطح کشور دارند، رایزنی و تلاش کرده تا مکان شایسته‌ای در اختیار فنی‌وحرفه‌ای چرام قرار گیرد./ فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما